Om inloggningen inte fungerar med dina bankkoder, gå igenom följande steg:
- Kontrollera, att du skrivit ditt 8-siffriga användar-ID och 4-siffriga lösenordet rätt.
- Om du använder Danske Id-appen, kontrollera att du bekräftat begäran om identifiering i appen. Om du använder eSafeID kodkalkylator, kontrollera att du matat in rätt kod som kodkalkylatorn gett dig.
- Om inloggningen inte fortfarande fungerar, prova igen om en stund, eller vid behov var i kontakt med vår kundservice.
Om dina bankkoder har blivit låsta, kan du beställa nytt lösenord genom att fylla i lösenordsbeställningsblanketten.
Lösenordet beställs till din närmaste postanstalt som ett rekommenderat brev, där lösenordet kan sökas personligt med hjälp av giltigt identitetsbevis. Du kan också söka ett nytt lösenord från ditt närmaste bankkontor.
Kontorernas uppehållstider och belägenhet
Om du har stängt dina bankkoder på grund av säkerhetsskäl, boka en tid till ditt närmaste bankkontor med att ringa vår kundservice. Ta med dig till kontoret ett giltigt identitetsbevis, pass eller identitetskort.