Asiakkaat arvioivat Danske Bankin parhaaksi pankiksi neljässä kategoriassa: joukkovelkakirjojen liikkeeseenlaskussa, syndikoitujen lainojen agentuuritoiminnassa, maksuliikepalveluissa ja valuuttakaupankäynnissä.

”Suomalaisyritysten taloudellinen tilanne on vakaa, mutta korkojen nousu ja talouskasvuun liittyvät huolet vaikuttavat nyt merkittävästi yritysten investointiharkintaan. Onkin entistäkin tärkeämpää, että Suomessa huolehditaan talouskasvun edellytyksistä ja varmistamme yhdessä että Suomi hyödyntää mahdollisuutensa positioitua vahvasti vihreään siirtymään liittyvissä arvoketjuissa”, sanoo Kim Forsström, Danske Bankin Suomen suuryritys- ja instituutioasiakasliiketoiminnasta vastaava johtaja.

”Asiakkaat ja heidän menestyksensä ovat meidän ykkösprioriteettimme, ja olemme nöyrän kiitollisia tästä tunnustuksesta. Haluan kiittää asiakkaita heidän luottamuksestaan, sekä koko tiimiä innostuksesta, jolla olemme yhdessä tehneet työtä asiakkaiden puolesta”, Kim sanoo.

Arviointi perustuu Kantar Sifon vuonna 2023 toteuttamiin asiakastyytyväisyyskyselyihin, joissa 598 suomalaista suuryritystä ja instituutiota arvioi finanssialan palveluntarjoajia. 

Tutustu Kantar Sifon Large Corporates & Institutions Prospera Grand Total 2023 -raporttiin (pdf).