Siirry sisältöön
Jaa

Danske Finance tarjoaa asiakkailleen tukea ja joustavuutta koronaviruksen taloudellisiin vaikutuksiin

Koronaviruksen aiheuttaman erityistilanteen vuoksi Danske Bank tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja tukeakseen esimerkiksi säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneitä henkilöasiakkaita, ja yrityksiä, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.

"Olemme poikkeustilanteessa, jolla on suuria taloudellisia vaikutuksia niin yhteiskunnalle, yrityksille kuin perheille. Yhtenä pohjoismaiden suurimmista pankeista meillä on tärkeä rooli koronaviruksen aiheuttamien haittojen pienentämisessä, ja tulemme tekemään voitavamme voidaksemme auttaa asiakkaitamme läpi tämän vaikean tilanteen."

Chris Vogelzang, Danske Bankin toimitusjohtaja

Danske Finance toimii Danske Bankin linjausten mukaisesti. "Olemme mukana kantamassa yhteiskunnallista vastuuta ja pyrimme varmistamaan omalla toiminnallamme, että asiakkaillamme ja yhteistyökumppaneillamme on mahdollisuus selvitä tästä poikkeustilanteesta mahdollisimman pienillä taloudellisilla vaikutuksilla", sanoo Kari Tähtelä, Danske Financen toimitusjohtaja.

"Tulemme tarkastelemaan kunkin asiakkaan tilannetta yksilöllisesti, ja arvioimme miten voimme auttaa parhaiten. Asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen taloudellisista vaikutuksista ja jotka täyttävät luottokelpoisuusehdot, voimme tarjota esimerkiksi määräaikaista lyhennysvapaajaksoa tai muita maksuohjelman muutoksia", kertoo Olavi Penttilä, Danske Financen luotto- ja riskijohtaja.

Pyrimme olemaan asiakkaidemme tavoitettavissa ja tukena mahdollisimman hyvin myös poikkeusoloissa. Osa palveluistamme on tällä hetkellä jonkin verran ruuhkautunut, erityisesti sopimusten muutospyyntöjen poikkeuksellisen runsaan kysynnän vuoksi. Mahdolliset lyhennysvapaa- ja maksuohjelmamuutoshakemukset pääset tekemään Danske Financen henkilöasiakkaiden portaalin kautta, tällä hetkellä emme voi vastaanottaa muutospyyntöjä muulla tavoin. Kirjaudu palveluun omilla tai yrityksen pankkitunnuksillasi ja täytä hakemus kohdasta ”Maksuohjelman muutos”. Toivomme kärsivällisyyttä hakemuksesi käsittelyyn.

Jos olet Danske Bankin yritysasiakas, voit kirjautua Danske Financen yritysasiakkaiden portaaliin yrityspankkitunnuksillasi ja tehdä maksuohjelmamuutoksen pyynnön. Voit olla myös yhteydessä Danske Bankin asiakasvastuuhenkilöösi.