En pääse verkkopankkiin tai verkkopankin käytössä on tekninen ongelma,
miten toimin?

 
Jos et pääse kirjautumaan verkkopankkiin tai tulee tekninen ongelma,  tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet.
 
Jos käytät Internet Explorer selainta, lisää danskebank.fi luotettuihin sivustoihin.

 

Tiedäthän, että jos et pääse verkkopankkiin, voit henkilöasiakkaana käyttää Miniverkkopankkia mobiili.danskebank.fi -osoitteessa. Miniverkkopankissa voi maksaa laskuja, katsella tilitapahtumia ja hoitaa sijoitusasioita. Miniverkkopankissa maksun hyväksymiseen käytetään turvakortin lukua.

Henkilöasiakas voi käyttää myös Mobiilipankkia älypuhelimella ja Tabletpankkia iPadilla. Voit myös käyttää varsinaista verkkopankkiamme älypuhelimella tai tabletilla.
 
Jos pääset antamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan, mutta sisäänkirjautuminen ei onnistu pankkitunnuksillasi, toimi seuraavan ohjeen mukaan.
 
Toimi näin, jos et pääse kirjautumaan pankkitunnuksillasi

 

 

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme
​​​