Lähetä henkilöllisyystodistus ja asiakirjat

Pankkina meillä on velvollisuus tuntea asiakkaamme sekä tietää, miten he käyttävät pankkipalveluita. Siksi tarvitsemme apuasi päivittääksemme tietomme yrityksestäsi. Voit lähettää pankin tarvitsemat tiedot helposti ja turvallisesti tällä verkkolomakkeella. Ajantasaiset tiedot antavat meille kuvan yrityksesi tilanteesta sekä tarpeista ja ovat siten lähtökohta parhaiden neuvojen tarjoamiselle.

Yrityksen tietojen kysyminen voi tuntua hankalalta ja ehkä jopa yllättävältä, varsinkin jos sinä tai yrityksesi on olette olleet Danske Bankin asiakkaana jo pitkään.

Kuten lentokentän turvatarkastus varmistaa kaikille turvallisen matkan, on sekä välttämätöntä että kaikkien etu, että noudatamme pankkina asiakkaidemme tuntemiseen liittyviä lakisääteisiä vaatimuksia.

Mitä tietoja kysymme? Danske Bankin yhteyshenkilö on etukäteen ilmoittanut, mitä asiakirjoja pyydämme. Mikäli olet epävarma, voit ottaa meihin yhteyttä.

  • Tyypillisimpiä pankin tarvitsemia asiakirjoja ovat: Kopio henkilöllisyystodistuksesta
  • Asuinpaikkatodistus
  • Dokumentaatio siitä, miten sinä tai edustamasi yritys käyttää pankkipalveluita
  • Asiakirjat siitä, onko sinulla tai edustamallasi yrityksellä tarvetta ulkomaan rahasiirroille
  • Dokumentaatio sinun tai edustamasi yrityksen tarpeesta käteistapahtumille

Kaikkia pyydettyjä tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Otamme sinuun tai edustamaasi yritykseen yhteyttä säännöllisesti saadaksemme apua tietojen päivittämisessä. Pankilla on velvollisuus varmistaa, että tietomme ovat oikeita ja ajantasaisia.

Kiitos avustasi jo etukäteen.

Danske Bank

Lähetä henkilöllisyystodistus ja asiakirjat