Danske Bankin tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Danske Bankin tunnistuspalvelua (luottamusverkostossa tunnistautuminen) ja on laadittu / päivitetty 17.12.2020. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialojen toimijoiden verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.

Palvelun saavutettavuuden tila

Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen ja täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain. Tällä sivulla on tarkempi lista oleellisimmista tunnistamistamme puutteista. Jos huomaat sivustollamme jonkin muun saavutettavuuspuutteen, anna palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme. Pyrimme korjaamaan puutteet vuoden 2021 aikana.

 

Ei-saavutettava sisältö

  • Logoilla ei ole tekstivastinetta. (WCAG 1.1.1: Ei-tekstuaalinen sisältö)
  • Kontrastissa on puutteita (WCAG 1.4.3: Kontrasti (minimi))
  • Tunnistuspalvelun valinnan kohdistus ei ole näkyvä. (WCAG 2.4.7: Näkyvä kohdistus)
  • Sivujen kieli on määritetty väärin. (WCAG 3.1.1: Sivun kieli)

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)

Lisää tietoa digitaalisten palvelujemme saavutettavuudesta

Muut saavutettavuusselosteet