Tukea pankkiasiointiin

  • Henkilökohtaista palvelua puhelimitse

    Henkilökohtaista palvelua puhelimitse

    Danske Bankin asiakaspalveluun voit olla yhteydessä ma-pe klo 8-20 soittamalla numeroon 0200 2580. Puhelun hinta on tavallinen paikallisverkkomaksu tai matkapuhelumaksu. Asiakaspalveluun voit soittaa aina kun sinua askarruttaa jokin pankkiasia.

  • Asiointi verkkopankissa

    Asiointi verkkopankissa

    Mikäli sinulla on käytössä pankkitunnukset, voit hoitaa pankkiasioita kätevästi myös verkossa. Voit mm. maksaa laskuja, katsella tilin tapahtumia, seurata säästöjen kehitystä ja lähettää meille viestejä suojatusti. Tietokoneen ja älypuhelimen lisäksi pankkiasioita voi hoitaa myös tabletilla. Opastamme sinua mieluusti pankkiasioiden hoidossa eri kanavissa, voit soittaa meille ja varata ajan henkilökohtaiseen opastukseen.

  • Läheisen valtuuttaminen

    Läheisen valtuuttaminen

    Mikäli haluat valtuuttaa jonkun läheisen ihmisen hoitamaan pankkiasioita puolestasi, voit antaa hänelle käyttöoikeuden haluamiisi tileihin. Mikäli valtuutettu henkilö ei ole Danske Bankin asiakas, käyttöoikeuden lisääminen edellyttää yhteistä käyntiä konttorilla. Jos valtuutettu on Danske Bankin asiakas, käyttöoikeuden saa lisättyä myös suoraan omassa verkkopankissa valitsemalla tililuettelosta haluamansa tilin > Tilin tiedot ja asetukset > Käyttöoikeudet.

    Käyttöoikeuden voi myös antaa soittamalla asiakaspalveluumme sekä käymällä konttorissa. Soittaessa tarvitset pankkitunnuksesi, jotta sinut voidaan tunnistaa puhelimessa.