Poistamme Danske Link -pankkiyhteysohjelman käytöstä 30.4.2020


Danske Link -pankkiyhteysohjelma poistuu palveluvalikoimastamme 30.4.2020 vanhentuneen tekniikan ja tietoturvan vuoksi. Haluamme jatkossa tarjota asiakkaillemme entistäkin helpompia ja tietoturvallisempia ratkaisuja. 

Jatkossa Danske Linkiä käyttäneiden yritysasiakkaidemme pankkiasiat hoituvat aiempaa sujuvammin ja joustavammin finanssiportaali Districtin avulla. District tarjoaa ajantasaisen tiedon yrityksesi saldoista ja tilitapahtumista, ja suoritat sillä kätevästi yrityksesi päivittäiset maksut sekä e-laskutuksen. Districtin aineistosiirtopalvelu mahdollistaa Danske Linkin tapaan aineistojen lähettämisen ja noutamisen sekä yrityksesi taloushallinnon prosessien automatisoinnin. 

Yrityksesi kaikki pankkiasiat hoituvat jatkossa helposti yhdellä välineellä. Voit siis keskittyä olennaiseen – yrityksesi liiketoimintaan ja sen kehittämiseen sekä omasta taloudellisesta mielenrauhasta nauttimiseen. 


 

Katso, miten District toimii

 

204a07c6-00090254-c346c717


Districtin toiminnot

Districtin kautta näet yrityksen pankkitilit, tilitapahtumat sekä likviditeetin, ja voit hoitaa nopeasti päivittäiset maksut ja muut pankkiasiat. 

Lue lisää

Kysymyksiä ja vastauksia

  • Miksi Danske Linkin käyttö lopetetaan?

    Miksi Danske Linkin käyttö lopetetaan?

    Danske Link ei vastaa enää nykyaikaisia tietoturvavaatimuksia. Vanhentuneen ohjelman tilalle tarjoamme asiakkaillemme entistä helpompia ja turvallisempia ratkaisuja. Jatkossa hoidat kaikki yrityksesi pankkiasiat finanssiportaali Districtissä. 
  • Koska Danske Link poistuu käytöstä?

    Koska Danske Link poistuu käytöstä?

    Poistamme Danske Linkin käytöstä 30.4.2020, jolloin kaikki Link-sopimukset viimeistään päättyvät. Otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme päivittää ajantasaiset ratkaisut yrityksesi käyttöön. 
  • Mitä toimenpiteitä minulta edellytetään Danske Linkin käyttäjänä, kun Link poistuu käytöstä?

    Mitä toimenpiteitä minulta edellytetään Danske Linkin käyttäjänä, kun Link poistuu käytöstä?

    Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian sivun alareunan chatin kautta tai soittamalla numeroon +358 100 2580 (pvm /mpm). Palvelemme sinua arkisin klo 8-17. Voit myös lähettää halutessasi meille viestin finanssiportaali Districtin viestipalvelun kautta. 

  • Voinko jatkaa Danske Linkin käyttöä halutessani?

    Voinko jatkaa Danske Linkin käyttöä halutessani?

    Palvelun tarjoaminen päättyy kokonaan, eikä Linkin käyttöä ole mahdollista jatkaa enää 30.4.2020 jälkeen.

  • Miten voin jatkossa hoitaa tähän asti Linkin avulla hoitamani pankkiasioinnin?

    Miten voin jatkossa hoitaa tähän asti Linkin avulla hoitamani pankkiasioinnin?

    Jatkossa yrityksesi pankkiasiat hoituvat aiempaa sujuvammin ja joustavammin Districtin avulla. District tarjoaa ajantasaisen tiedon yrityksesi saldoista ja tilitapahtumista, ja suoritat sillä kätevästi yrityksesi päivittäiset maksut sekä e-laskutuksen.

    Districtin aineistosiirtopalvelu mahdollistaa Danske Linkin tapaan aineistojen lähettämisen ja noutamisen sekä yrityksesi taloushallinnon prosessien automatisoinnin. Valittavanasi on joko Aineistosiirto Light tai Aineistosiirto Classic. Light-aineistosiirrolla voit lähettää ja noutaa yksittäisiä aineistoja, ja classicilla lähetät sekä noudat useampia aineistoja kerrallaan määrittelemiisi kansioihin.

    Erilaisten lisäsovellusten avulla pystyt räätälöimään Districtin toiminnallisuudet vastaamaan yrityksesi tarpeita. Voit käyttää siis yhtä välinettä kaikkeen pankkiasiointiin.

  • Tuleeko minulle asiakkaana jotain kustannuksia, kun siirryn Danske Linkistä korvaavaan järjestelmään?

    Tuleeko minulle asiakkaana jotain kustannuksia, kun siirryn Danske Linkistä korvaavaan järjestelmään?

    Jos yritykselläsi ei ole vielä Districtiä käytössä, saat Districtin käyttöösi Linkin tapaan kuukausimaksulla. Lisää tietoa Districtin hinnoittelusta saat yhteyshenkilöltäsi.

  • Mistä voin kysyä lisää aineistonsiirtoon liittyvistä asioista?

    Mistä voin kysyä lisää aineistonsiirtoon liittyvistä asioista?

    Lisätietoa yrityksille tarjoamistamme palveluista saat omalta yhteyshenkilöltäsi, alareunan chatin kautta tai soittamalla numeroon +358 100 2525 (pvm /mpm). Palvelemme sinua arkisin klo 8-17. Voit myös lähettää meille viestin Districtin viestipalvelun kautta.

    Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai tarvitset tukea ohjelmien käytössä, voit olla yhteydessä ohjelma- ja aineistosiirron tukeen soittamalla numeroon +358 600 12525 (1,19 € / min + pvm / mpm).

Haluamme olla yrityksesi luotettavin taloudellinen kumppani ja tukea yrityksesi menestystä!

Ota meihin yhteyttä sivun alareunan chatin kautta tai soittamalla numeroon +358 100 2580 ma-pe 8-18 (pvm/mpm), niin päivitämme ajantasaiset ja entistä paremmat ratkaisut yrityksesi käyttöön.