Mitä teen jos pyydettyä avainlukua
ei löydy turvakortiltani?
Mitä teen jos pyydettyä avainlukua  ei löydy turvakortiltani?

Mikäli pyydettyä turvalukua ei löydy kortin kummaltakaan puolelta, tarkista, että käytät oikeaa turvakorttia. Näet turvakorttisi numeron verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla. Jos turvakortissasi on eri numero, kyseessä saattaa olla vanha turvakorttisi.

Saat uuden turvakortin kätevimmin tilaamalla sen kotisivujemme tilauslomakkeella tai Asiakaspalvelusta +358 (0)200 2580 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-20. Turvakortti toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, ja toimituksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.
 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten