Vänligen uppdatera din personliga information

Vi behöver ytterligare information från dig, eftersom vi enligt lag är skyldiga att ha god kännedom om våra användare i District. Du kan fylla i formuläret och ladda upp den dokumentation som krävs säkert nedan. Se formulär på engelska Se formulär på finska

Om du behöver hjälp eller har några andra frågor är du välkommen att kontakta oss på +358 (0)10 546 9899 (engelsktalande support). Support har öppet måndag–torsdag, 09.00–16.00 (CET) samt fredag 9.00–15.00 (CET).

 Ange giltigt Användar-ID i District
 Välj ett alternativ

Bifoga en kopia av ditt pass och bevis på bostadsadress:

Accepterad ID handling är ditt pass tillsammans med ett bevis på bostadsadress.

Pass
Om du endast har ett tillfälligt eller utgånget pass, vänligen ladda upp både en kopia av ditt körkort och ditt nationella identitetskort.

Bevis på bostadsadress
Accepterade former av dokumentation:

  • Ett kontoutdrag från din lokala bank
  • En handling från en offentlig myndighet i ditt hemvistland
  • Ett giltigt hyreskontrakt
  • Räkningar för el, vatten, värme, bredband, kabel-TV eller försäkringar avseende din fastighet.

Dina legitimationshandlingar ska innehålla; fullständigt juridiskt namn, bostadsadress, ett foto av dig, födelsedatum, ID-nummer, utfärdande myndighet samt utgångsdatum.

Om du är norsk medborgare, vänligen notera att vi behöver ett bevis på ditt medborgarskap.

Accepterade filformat är pdf, jpeg/jpg, png eller gif. Observera att den maximala filstorleken är 4 MB.

File Size Exceeds the Limit
Ta bort File Size Exceeds the Limit

Genom att skicka in uppgifterna är jag informerad om att Danske Bank behandlar nödvändig information i enlighet med penningtvättslagen.

Vi kommer endast att dela denna information med tredje part med ditt samtycke eller om det uttryckligen tillåts enligt lag. Du kan läsa mer om hur Danske Bank behandlar dina uppgifter här.

Bilder med exempel på identitetsbevis och bevis på bostadsadress

Frågor och svar avseende uppladdning av dokument