Information gällande tillgänglighet på Danske Banks digitala tjänster

På denna sida hittar du tillgänglighetsutlåtande på våra digitala tjänster, samt övrig information om våra tjänsters tillgänglighet.

Vårt mål är att kunna betjäna dig på bästa möjliga sätt oberoende av dina begränsningar, speciala behov eller den teknologi du har i bruk. Det sker ännu brist i tillgängligheten på våra tjänster, men vi utvecklar dem konstant och strävar till att göra våra tjänster så tillgängliga som möjligt. 

Vi har uppskattat tillgängligheten på våra mest kritiska tjänster tillsammans med experter, men på vissa tjänster har vi uppskattat tillgängligheten själv. Ifall du hittar brister i tillgänglighetsutlåtande kan du skicka oss respons på vår webbplats.

Tillgänglighetsutlåtande på våra olika tjänster

Vår plattform för onlinemöte är Adobe Connect eller Microsoft Teams.
Adobe Connects tillgänglighet (på engelska)
Hjälpmedelsverktyg för Microsoft Teams

Tillsynsmyndigheten

Kontakta oss om du vill påtala brister i tillgängligheten på vår webbplats. Det kan ta 14 dagar innan du får ett svar. Om du inte är nöjd med det svar du har fått eller inte får något svar alls inom två veckor kan du lämna in en anmälan här (Öppnas i en ny flik).

Tillsynsmyndighetens kontaktuppgifter

Transport- och kommunikationsverket Traficom
Enheten för tillsyn över digital tillgänglighet PLB 320
00059 TRAFICOM
tillganglighetskrav.fi (Öppnas i en ny flik)
tillganglighet(at)traficom.fi
Växel: 029 534 5000

Intresserad?
Välkommen som kund.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.