Bli kund

Oavsett om ditt företag är stort eller litet, hjälper vid dig till en framgångsrik verksamhet. Vi gör det lätt och smidigt för dig att sköta företagets dagliga bankaffärer och stöder dig i de stora besluten. Vi har som mål att du ska nå dina.

Yritysasiakkaiden tilinavauksissa on ruuhkaa ja viive hakemusten käsittelyssä on tällä hetkellä noin kaksi viikkoa. Käsittelemme ensisijaisesti Danske Bankin henkilöasiakkaiden lähettämiä Tule Asiakkaaksi –yritysten tilinavaushakemuksia. Kiitos kärsivällisyydestä!

Account openings for business customers is currently congested and the delay in processing applications is about two weeks. We primarily process applications submitted by Danske Bank's personal customers. Thank you for your patience!

För tillfället har vi en relativt lång kö i öppnandet av företagskonton. Dröjmålstiden för behandling av kontoöppningsansökan är ca. två veckor, och vi behandlar i första hand kontoöppningsansökningar från Danske Banks privatkunder. Tack för ert tålamod!

Skicka in dina kontaktuppgifter



Hur framskrider kundrelationen?

1. Förberedelser

1. Förberedelser

Förbered dig genom att läsa anvisningarna och fylla i alla handlingar som krävs.

Läs anvisningarna

2. Ta kontakt

2. Ta kontakt

Du kan kontakta vår kundtjänst eller skicka oss dina kontaktuppgifter.

3. Processing

3. Handläggning

Vi kontaktar dig under handläggningen och ber vid behov kompletteringar av eventuella handlingar som saknas.

4. Bekräftelse

4. Confirmation

Du får en bekräftelse till din e-post, när din kundrelation har trätt i kraft och du får tillgång till webbanken för företag.