Varo liikkeellä olevaa huijausta:
 Danske Bankin nimissä lähetetty sähköposti otsikolla "Todennus vaaditaan". Jos saat viestin, tuhoa sähköposti - älä klikkaa viestissä olevia linkkejä! Lue ohjeet, kuinka pysyt turvassa

Tietoa Ukrainan tilanteen vaikutuksista

Danske Bank ja Danske Finance seuraavat tiiviisti Ukrainan traagista tilannetta, ja sodasta kärsivät ihmiset ovat ajatuksissamme.

Tarjoamme asiakkaillemme tukea ja neuvontaa heidän talouteensa liittyvissä kysymyksissä, ja noudatamme YK:n, EU:n, Ison-Britannian ja USA:n asettamia pakotteita. Olemme pankkina tehneet lisäksi myös muuta tukeaksemme Ukrainaa.

Lue lisää Ukrainan tilanteen vaikutuksista

Helppoa asiointia verkossa

Uudistuneessa Asiakasportaalissa voit tarkastella sopimuksesi tietoja, pysyä ajantasalla laskutukseen liittyvistä asioista sekä lähettää meille palvelupyyntöjä. Asiointiin tarvitset ainoastaan verkkopankkitunnuksesi. 

Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä tavallista enemmän ruuhkaa. Käsittelemme viestit ja toimeksiannot saapumisjärjestyksessä, ja olemme sinuun yhteydessä kun asiasi on käsitelty.

 

Henkilöasiakkaiden portaaliin    Yritysasiakkaiden portaaliin

 

Sinua saattaisi kiinnostaa