Mikäli olet maksanut loppuvelan, etkä ole saanut varmennetta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ilmoittaaksesi sähköpostiosoitteesi. 
Kuljetusalan lakosta johtuen postitse lähetettävissä varmenteissa esiintyy viiveitä.

 

Helppoa asiointia verkossa

Uudistuneessa Asiakasportaalissa voit tarkastella sopimuksesi tietoja, pysyä ajantasalla laskutukseen liittyvistä asioista sekä lähettää meille palvelupyyntöjä. Asiointiin tarvitset ainoastaan verkkopankkitunnuksesi. 

 

Henkilöasiakkaiden portaaliin

  Yritysasiakkaiden portaaliin  

 

Tunnista huijausyritykset

Taitavasti ja kekseliäästi toteutettujen huijauksien tunnistaminen ei ole aina helppoa. Huijauksiin voi useimmiten törmätä sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Rikolliset lähestyvät uhreja myös tekstiviesteillä, puhelinsoitoilla, WhatsApp-viesteillä ja sähköpostitse.

Lue lisää yleisimmistä huijaustavoista

 

  

Sinua saattaisi kiinnostaa