Helppoa asiointia verkossa
Uudistuneessa Asiakasportaalissa voit tarkastella sopimuksesi tietoja, pysyä ajantasalla laskutukseen liittyvistä asioista sekä lähettää meille palvelupyyntöjä. Asiointiin tarvitset ainoastaan verkkopankkitunnuksesi.
Tunnista huijausyritykset
Taitavasti ja kekseliäästi toteutettujen huijauksien tunnistaminen ei ole aina helppoa. Huijauksiin voi useimmiten törmätä sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Rikolliset lähestyvät uhreja myös tekstiviesteillä, puhelinsoitoilla, WhatsApp-viesteillä ja sähköpostitse.
Lue lisää yleisimmistä huijaustavoista
Sinua saattaisi kiinnostaa

Oppaat
Autoilijan opas
Mitä kannattaa huomioita uuden tai käytetyn auton hankkimisessa? Ennen automerkin ja -mallin valintaa on hyvä pohtia omia käyttötarpeitaan ja päättää oikeanlainen autotyyppi niiden perusteella. Artikkelimme kattaa auton ostamiseen liittyvät osa-alueet ja esittelee järkevät ratkaisut mm. auton rahoittamiseen.

Oppaat
Danske Financen Autobarometri 2021 - Nuoret haaveilevat autoilusta, vaihtoehtoiset voimanlähteet suosiossa
Koronakriisi on vaikuttanut suomalaisten liikkumisen tapoihin, yhä useampi nuori haaveilee oman auton omistamisesta. Vaihtoehtoisten voimanlähteiden suosio on myös ottanut harppauksen viimeisen vuoden aikana. Danske Finance on tutkinut suomalaisten autoilua jo vuodesta 2013 saakka.

Tietosuoja
Tietosuojatiedote
Tällä sivulla kerromme sinulle, mitä tietoja Danske Finance kerää asiakkaistaan, mistä tietoja hankitaan ja mihin niitä käytetään sekä missä tilanteissa tietoja luovutetaan. Lisäksi kerromme, miten sinun tulee menetellä, jos haluat tietää, mitä tietoja sinusta on pankkimme rekistereissä ja miten voit korjata tiedoissasi mahdollisesti olevan virheen ja milloin voit kieltää tietojesi käytön.