Tiedote: Huoltokatko verkkopalvelussa 11. lokakuuta 2025

Huollamme järjestelmiämme lauantaina 11. lokakuuta 2025 alkaen klo 06.00. Tänä aikana asiakkaat eivät voi tarkastella tai päivittää tietojaan tai sopimuksiaan. Palvelut pyritään palauttamaan käyttöön saman päivän aikana, mutta huoltokatko saattaa kestää pidempään. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja kiitämme ymmärryksestänne.

Helppoa asiointia verkossa

Danske Financen uudistuneessa Asiakasportaalissa voit tarkastella sopimuksesi tietoja, pysyä ajantasalla laskutukseen liittyvistä asioista sekä lähettää meille palvelupyyntöjä. Asiointiin tarvitset ainoastaan verkkopankkitunnuksesi. 

 

Henkilöasiakkaiden portaaliin

  Yritysasiakkaiden portaaliin  

Tunnista huijausyritykset

Taitavasti ja kekseliäästi toteutettujen huijauksien tunnistaminen ei ole aina helppoa. Huijauksiin voi useimmiten törmätä sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Rikolliset lähestyvät uhreja myös tekstiviesteillä, puhelinsoitoilla, WhatsApp-viesteillä ja sähköpostitse.

Lue lisää yleisimmistä huijaustavoista

 

  

Content is loading
Näytä
Sulje
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.