Asiakastiedote: Puhelin- ja sähköpostijärjestelmissämme on tällä hetkellä häiriö, jota korjaamme parhaillaan. Häiriö vaikuttaa osaan puheluista sekä viivästyttää sähköposteihin vastaamiseen.

Helppoa asiointia verkossa

Uudistuneessa Asiakasportaalissa voit tarkastella sopimuksesi tietoja, pysyä ajantasalla laskutukseen liittyvistä asioista sekä lähettää meille palvelupyyntöjä. Asiointiin tarvitset ainoastaan verkkopankkitunnuksesi. 

 

Henkilöasiakkaiden portaaliin

  Yritysasiakkaiden portaaliin  

Tunnista huijausyritykset

Taitavasti ja kekseliäästi toteutettujen huijauksien tunnistaminen ei ole aina helppoa. Huijauksiin voi useimmiten törmätä sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Rikolliset lähestyvät uhreja myös tekstiviesteillä, puhelinsoitoilla, WhatsApp-viesteillä ja sähköpostitse.

Lue lisää yleisimmistä huijaustavoista

 

  

Danske Finance Oy:n sulautuminen

Lue sulautumisesta

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.