Yritysasiakkaan asiakaspalvelu

Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata vastuuilmoitusraportin, hakea muutoksia sopimusten maksusuunnitelmiin, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.

 

 

Asiakasportaaliin


Asiakaspalvelu

  • Asiakasportaali

    Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla asiakasportaaliimme.

    Yritysasiakkaiden portaaliin


  • Vastuuraporttipyynnöt

    Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla asiakasportaaliimme  oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Toimitamme raportin postitse.

    Yritysasiakkaiden portaaliin


    Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan yrityksen verkkopankista.

  • Uudet investoinnit


    Puhelin 0100 2580 (pvm/mpm)
    arkisin klo 8 - 18

     

    Voit kysyä rahoitustamme myös suoraan myyjäliikkeestäsi!
  • Yhteystiedot

     

    Danske Finance Oy

     
    Puhelin
    010 546 3173
    arkisin klo  8.30-16.30.

    Puhelun hinta on kotimaan liittymästä soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/minuutti.
    Ulkomailta soitettaessa puhelun hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
    Hinnat sis. alv 24 %.

    Sähköposti
    palvelu.rahoitus@danskebank.fi
     
    Postiosoite
    Danske Finance Oy
    Asiakaspalvelu
    PL 1275
    00075 DANSKE BANK

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä?

Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.