Yritysasiakkaan asiakaspalvelu

Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata vastuuilmoitusraportin, hakea muutoksia sopimusten maksusuunnitelmiin, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.

 

 

Asiakasportaaliin


Asiakaspalvelu

  • Asiakasportaali

    Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla asiakasportaaliimme.

     

    Yritysasiakkaiden portaaliin


  • Vastuuraporttipyynnöt

    Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla asiakasportaaliimme  oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Toimitamme raportin postitse.

    Yritysasiakkaiden portaaliin


    Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan yrityksen verkkopankista.

  • Uudet investoinnit


    Puhelin 0100 2580 (pvm/mpm)
    ma klo 8.00 - 17.00, ti-pe 8.00-16.00

     

    Voit kysyä rahoitustamme myös suoraan myyjäliikkeestäsi!
  • Yhteystiedot


    Danske Finance

    Puhelinpalvelumme on poikkeuksellisesti avoinna maanantaina 23.12. klo 9.00-14.00 ja tiistaina 31.12. klo 9.00-13.00

     

    Puhelin

    010 546 3173

     

    ma-pe klo 9.00-16.00

    Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm

    Palveluaikojen ulkopuolella olethan meihin yhteydessä asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.


    Sähköposti
    palvelu.rahoitus@danskebank.fi
     
    Postiosoite
    Danske Finance, Danske Bank A/S, Suomen sivuliike
    Asiakaspalvelu
    PL 1275
    00075 DANSKE BANK

     

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä?

Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.




Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.