Asiakasportaali
Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla asiakasportaaliimme.
Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata vastuuilmoitusraportin, hakea muutoksia sopimusten maksusuunnitelmiin, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.
Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla asiakasportaaliimme.
Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla asiakasportaaliimme oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Toimitamme raportin postitse.
Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan yrityksen verkkopankista.
Puhelinpalvelumme on poikkeuksellisesti avoinna maanantaina 23.12. klo 9.00-14.00 ja tiistaina 31.12. klo 9.00-13.00
Puhelin
010 546 3173
ma-pe klo 9.00-16.00
Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm
Palveluaikojen ulkopuolella olethan meihin yhteydessä asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.
Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.