Yritysasiakkaan asiakaspalvelu

Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata vastuuilmoitusraportin, hakea muutoksia sopimusten maksusuunnitelmiin, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.

 

 

Asiakasportaaliin


Asiakaspalvelu

  • Asiakasportaali

    Asiakasportaali

    Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla asiakasportaaliimme.

    Yritysasiakkaiden portaaliin


  • Vastuuraporttipyynnöt

    Vastuuraporttipyynnöt

    Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla asiakasportaaliimme  oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Toimitamme raportin postitse.

    Yritysasiakkaiden portaaliin


    Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan yrityksen verkkopankista.

  • Uudet investoinnit

    Uudet investoinnit


    Puhelin 0100 2580 (pvm/mpm)
    arkisin klo 8 - 18

     

    Voit kysyä rahoitustamme myös suoraan myyjäliikkeestäsi!
  • Yhteystiedot

    Yhteystiedot

     

    Danske Finance Oy

     
    Puhelin
    010 546 3173
    arkisin klo  8.30-16.30.

    Puhelun hinta on kotimaan liittymästä soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/minuutti.
    Ulkomailta soitettaessa puhelun hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
    Hinnat sis. alv 24 %.

    Sähköposti
    palvelu.rahoitus@danskebank.fi
     
    Postiosoite
    Danske Finance Oy
    Asiakaspalvelu
    PL 1275
    00075 DANSKE BANK

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä?

Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.