Asiakasportaali
Ota meihin yhteyttä ensisijaisesti asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla.
Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.
Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata maastavientivaltakirjan, hakea muutoksia sopimuksesi maksusuunnitelmaan, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.
Ota meihin yhteyttä ensisijaisesti asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla.
Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.
Sähköpostitse voit lähettää lähettämääsi asiointilomakkeeseen liittyvän liitetiedoston:
palvelu.rahoitus@danskebank.fi
Rekisteröinteihin ja vakuutusten
voimassaolotodistuksiin liittyvät liitteet
sekä kauppakirjat loppuunmaksettavista sopimuksista:
rekisterointi.rahoitus@danskebank.fi
Sähköpostiyhteydenotoissa tulee näkyä rahoitussopimuksesi yksilöintitiedon lisäksi myös omat yhteystietosi sekä tieto siitä, mihin sähköiseen toimeksiantoon viesti liittyy. Huomioithan, ettemme sähköpostitse voi antaa sopimukseen liittyviä yksilöintitietoja.
010 546 3118
ma 9.00-16.00, ti-pe 9.00-14.00
Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm
Palveluaikojen ulkopuolella olethan meihin yhteydessä asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.
Danske Finance, Danske Bank A/S, Suomen sivuliike
Asiakaspalvelu
PL 1275
00075 DANSKE BANK