Henkilöasiakkaan asiakaspalvelu

Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata maastavientivaltakirjan, hakea muutoksia sopimuksesi maksusuunnitelmaan, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.

 

Asiakasportaaliin


Asiakaspalvelu

  • Asiakasportaali

    Asiakasportaali

    Ota meihin yhteyttä ensijaisesti asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. 
    Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.

     

    Henkilöasiakkaiden portaaliin


  • Yhteystiedot

    Yhteystiedot

    Sähköposti

    Sähköpostitse voit lähettää lähettämääsi asiointilomakkeeseen liittyvän liitetiedoston:
    palvelu.rahoitus@danskebank.fi

    Rekisteröinteihin ja vakuutusten
    voimassaolotodistuksiin liittyvät liitteet
    sekä kauppakirjat loppuunmaksettavista sopimuksista:
    rekisterointi.rahoitus@danskebank.fi
     
    Sähköpostiyhteydenotoissa tulee näkyä rahoitussopimuksesi yksilöintitiedon lisäksi myös omat yhteystietosi sekä tieto siitä, mihin sähköiseen toimeksiantoon viesti liittyy. Huomioithan, ettemme sähköpostitse voi antaa sopimukseen liittyviä yksilöintitietoja.

    Puhelin

    010 546 3118
    ma 8.30-16.30, ti-pe 9.00-14.00

    Puhelun hinta on kotimaan liittymästä soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/minuutti.
    Ulkomailta soitettaessa puhelun hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
    Hinnat sis. alv 24 %.

    Postiosoite

    Danske Finance Oy
    Asiakaspalvelu
    PL 1275
    00075 DANSKE BANK