Henkilöasiakkaan asiakaspalvelu

Asiakasportaalissa hoidat useimmat sopimustesi hallintaan liittyvät asiat. Voit esimerkiksi tilata maastavientivaltakirjan, hakea muutoksia sopimuksesi maksusuunnitelmaan, muuttaa laskujen eräpäivää ja tiedustella jäljellä olevaa loppuvelkaa.

 

Asiakasportaaliin


Asiakaspalvelu

  • Asiakasportaali

    Ota meihin yhteyttä ensisijaisesti asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. 
    Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.



    Henkilöasiakkaiden portaaliin


  • Yhteystiedot

    Sähköposti

    Sähköpostitse voit lähettää lähettämääsi asiointilomakkeeseen liittyvän liitetiedoston:
    palvelu.rahoitus@danskebank.fi

    Rekisteröinteihin ja vakuutusten
    voimassaolotodistuksiin liittyvät liitteet
    sekä kauppakirjat loppuunmaksettavista sopimuksista:
    rekisterointi.rahoitus@danskebank.fi
     
    Sähköpostiyhteydenotoissa tulee näkyä rahoitussopimuksesi yksilöintitiedon lisäksi myös omat yhteystietosi sekä tieto siitä, mihin sähköiseen toimeksiantoon viesti liittyy. Huomioithan, ettemme sähköpostitse voi antaa sopimukseen liittyviä yksilöintitietoja.

    Puhelin

    010 546 3118

    ma 9.00-16.00, ti-pe 9.00-14.00

    Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm

    Palveluaikojen ulkopuolella olethan meihin yhteydessä asiakasportaalimme sähköisillä lomakkeilla. Kirjautuminen lomakkeille tapahtuu turvallisesti oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla.

    Postiosoite

    Danske Finance, Danske Bank A/S, Suomen sivuliike
    Asiakaspalvelu
    PL 1275
    00075 DANSKE BANK

     

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.