Danske Bankin digitaalisten palvelujen saavutettavuusseloste

Danske Bank on sitoutunut noudattamaan saavutettavuuslainsäädäntöä; Laki eräiden tuotteiden esteettömyysvaatimuksista (102/2023).

Tämä saavutettavuusseloste on julkaistu 29.12.2020 ja päivitetty 22.8.2025. Selosteessa kerrotaan yleisestä saavutettavuustasostamme sekä tunnistetuista puutteista kussakin digitaalisessa palvelussamme. Selostetta päivitetään vuosittain.

Arvioimme saavutettavuustasomme osittain saavutettavaksi. Tavoitteenamme on noudattaa verkkosisällön saavutettavuusohjeiden (WCAG) version 2.1 tasoja A ja AA, kuten lainsäädäntö edellyttää. Tietyissä ratkaisuissa olemme myös ottaneet käyttöön WCAG 2.2 -ohjeiston, joka sisältää kuusi lisävaatimusta. Alla on luettelo asiaankuuluvista palveluista ja niiden tunnistetuista puutteista.

Palaute

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia anna meille palautetta verkkolomakkeella

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna meille palautetta verkkolomakkeella. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille (Avautuu uuteen välilehteen).

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö PL 320
00059 TRAFICOM
saavutettavuus(at)traficom.fi
Puhelinnumero vaihde: 029 534 5000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen välilehteen)

Content is loading
Näytä
Sulje
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.