Tietoa Danske Bankin digitaalisten palvelujen saavutettavuudesta

Näiltä sivuilta löydät kootusti digitaalisten palvelujemme saavutettavuusselosteet sekä yleistä tietoa palvelujemme saavutettavuudesta.

Saavutettavuusselosteet sekä yleiset tiedot palveluidemme saavutettavuudesta koskevat tarjoamiamme digitaalisia palveluita niiltä osin, kuin niiden tarkoituksena on tarjota digitaalisia pankkipalveluita yleisölle. Arvioidessamme digitaalisia palveluitamme keskeisenä periaatteenamme on varmistaa, että pankkipalvelut vastaavat yleisön palvelutarpeita.

Tavoitteemme on palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla riippumatta rajoitteistasi, erityistarpeistasi tai käytössäsi olevasta teknologiasta. Palvelujemme saavutettavuudessa on vielä puutteita, mutta kehitämme niitä jatkuvasti, ja pyrimme tekemään palveluistamme mahdollisimman hyvin saavutettavia.

Olemme arvioineet kriittisimpien palvelujemme saavutettavuuden yhdessä ulkoisten asiantuntijoiden kanssa, mutta joidenkin palvelujen saavutettavuusarviot olemme tehneet itsenäisesti. Mikäli huomaat saavutettavuusselosteissamme puutteita, voit antaa meille palautetta verkkolomakkeella.

Eri palvelujemme saavutettavuusselosteet

Verkkotapaamisen alustanamme toimii Adobe Connect.
Tietoa Adobe Connectin saavutettavuudesta (englanniksi)

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)