• Pitääkö minun päivittää teille muuttuneet yhteystietoni?

    Henkilöasiakkaiden osoitetiedot välittyvät Danske Financelle pääsääntöisesti suoraan väestörekisterikeskuksesta. Toisinaan tietojen päivittymisessä on kuitenkin ongelmia; mikäli saat meiltä yhteydenottoja vanhaan osoitteeseesi tai haluat ilmoittaa meille toisen osoitetiedon tai muun poikkeavan yhteystiedon, voit tehdä sen asiakasportaalissamme. Voit kirjautua asiakasportaaliin sivun oikeasta yläkulmasta.

    Asiakasportaalissa voit ilmoittaa myös muun muuttuneen yhteystiedon.


  • Väestörekisterikeskuksella on oikea osoitteeni, mutta saan silti laskuja teiltä vanhaan osoitteeseeni, miten minun tulisi toimia?

    Henkilöasiakkaiden osoitetiedot pääsääntöisesti välittyvät Danske Financelle suoraan väestörekisterikeskuksesta, joskus tiedot eivät kuitenkaan automaattisesti päivity. Mikäli näin on käynyt, päivitäthän uudet yhteystietosi meille asiakasportaalin kautta, pääset kirjautumaan palveluun sivun oikeasta yläkulmasta. Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa.