• Pitääkö minun päivittää teille muuttuneet yhteystietoni?

    Henkilöasiakkaiden osoitetiedot välittyvät Danske Financelle suoraan väestörekisterikeskuksesta. Mikäli osoite ei ole jostain syystä päivittynyt meille oikein väestörekisterikeskukselta tai haluat ilmoittaa meille toisen osoitetiedon tai muun poikkeavan yhteystiedon, voit tehdä sen asiakasportaalissamme. Voit kirjautua asiakasportaaliin sivun oikeasta yläkulmasta.

    Asiakasportaalissa voit ilmoittaa myös muun muuttuneen yhteystiedon.


  • Väestörekisterikeskuksellaon oikea osoitteeni, mutta saan silti laskuja teiltä vanhaan osoitteeseeni,miten minun tulisi toimia?

    Henkilöasiakkaiden osoitetiedot pääsääntöisesti välittyvät Danske Financelle suoraan väestörekisterikeskuksesta, joskus tiedot eivät kuitenkaan automaattisesti päivity. Mikäli näin on käynyt, päivitäthän uudet yhteystietosi meille asiakasportaalin kautta, pääset kirjautumaan palveluun sivun oikeasta yläkulmasta. Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa.