Poikkeuksellinen vuosi on muuttanut lukuisten yritysten toimintaympäristöä ennennäkemättömällä tavalla. Yritykset miettivät nyt vaihtoehtoisia tapoja tehdä kauppaa, joista yksi on toiminnan laajentaminen verkkoon. Danske Bank ja MyCashflow järjestävät yhdessä kolmiosaisen Verkkokaupan ABC -webinaarisarjan. Sarjassa käydään läpi verkkokaupan aloittamiseen liittyviä keskeisiä kysymyksiä suunnittelusta tekniseen toteutukseen ja verkkokaupan rahoittamiseen.


Verkkokaupan ABC: Verkkokaupan suunnittelu -webinaari tiistaina 15.9. klo 14.00

Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa keskitymme verkkokaupan suunnitteluun. Käymme seikkaperäisesti läpi miksi verkkokauppa kannattaa perustaa, miten se onnistuu helposti ja kuinka paljon se vie aikaa tai rahaa. Saat arvokasta tietoa siitä, miten ja mistä verkkokaupan perustamisessa kannattaa lähteä liikkeelle.

Aiheesta webinaarissa keskustelevat MyCashflown myyntijohtaja Petri Itkonen ja Danske Bankin pienistä ja keskisuurista yrityksistä vastaava johtaja Tuomas Aho. Webinaarin jälkeen järjestetään 30 minuutin mittainen Q&A-osuus, jolloin on mahdollista esittää kysymyksiä ja keskustella asiantuntijoiden kanssa Teams-keskustelun kautta.

Verkkokaupan ABC:

Verkkokaupan suunnittelu -webinaari

tiistaina 15.9. klo 14.00

Liity webinaariin