Tunnistuspalvelu - tunnista asiakkaasi turvallisesti verkossa

Tunnistuspalvelu tarjoaa yrityksellesi luotettavan menetelmän, jossa me puolestasi tunnistamme asiakkaasi. Voit tehdä sopimuksia ja luoda turvallisen pääsyn tarjoamiisi verkkopalveluihin tunnistuspalvelulla. Asiakkaasi käyttävät tunnistuksessa omia pankkitunnuksiaan. Yritys saa tunnistuspalvelun käyttöönsä helposti yhdellä sopimuksella.

Tunnistuspalvelu pähkinänkuoressa

Tunnistamme asiakkaan puolestasi

  • Yrityksesi ei tarvitse hallinnoida erillisiä käyttäjätunnuksia ja salasanoja.
  • Asiakkaasi voi tehdä sitovia tilauksia ja sopimuksia verkossa.

Hyödyt asiakkaillesi

  • Asiakkaasi ei tarvitse muistaa palvelukohtaisia käyttäjätunnuksia ja salasanoja
  • Tunnistettu asiakkaasi voi tehdä sähköisiä sopimuksia
  • Asiakkaasi voi asioida yrityksesi palvelussa silloin, kun hänelle parhaiten sopii

Vahva sähköinen tunnistaminen

  • Danske Bank on rekisteröitynyt Liikenne- ja viestintäviraston vahvan sähköisen tunnistuspalvelun tarjoajaksi ja täyttää tunnistuslain (laki vahvasta sähköisestä tunnistamisesta ja sähköisistä luottamuspalveluista) vahvalle sähköiselle tunnistamiselle säädetyt vaatimukset

Tunnistuspalvelun kuvaus ja ehdot

Danske Bankin tunnistuspalvelu käyttää asiointipalvelurajapinnassa kansainvälisten standardien mukaista Open ID Connect –protokollaa (OIDC), ja sen käyttö edellyttää sopimusta Danske Bankin kanssa.

Palvelukuvaus

Danske Bank tunnistusvälineen tarjoajana

Danske Bank tunnistusvälityspalvelun tarjoajana

Palvelun ehdot

Luottamusverkoston tunnistuspalvelun yleiset ehdot (pdf)

Kysymyksiä ja vastauksia

Kiinnostuitko? Tervetuloa asiakkaaksemme.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.