Monipankkipalvelu - tilitiedot myös muiden pankkien tileiltä

Yrityksen taloustilanteen kokonaisnäkymä hahmottuu nyt helpommin ja nopeammin, kun Danske Bankin monipankkipalvelu kokoaa tilitiedot myös muiden pankkien tileistä samaan näkymään. Monipankkipalvelu on kustannustehokas ratkaisu yrityksen verkkopankkiin, Districtiin, jonka avulla suoraviivaistat tili- ja maksutietojesi hallinnointia.

Kirjaudu yhteen paikkaan ja säästä aikaa

Danske Bank on ensimmäinen pankki Suomessa, joka mahdollistaa yrityksen verkkopankissa tilitietojen seuraamisen myös muiden pankkien tileiltä. Pilottiasiakkaina monipankkipalvelua testanneiden asiakkaiden kokemukset ovat olleet hyvin positiivisia: yritykset ovat säästäneet aikaa jopa kahdesta viiteen tuntia viikossa. 

Esimerkkejä eduista:

  • Selkeä yleisnäkymä – maksu- ja tilitiedot eri pankkin tileiltä näkyvät samassa paikassa, ilman kirjautumisia moneen eri verkkopankkiin
  • Säästä aikaa – voit tarkistaa ja täsmäyttää tilitapahtumat
  • Hae maksutietoja – monipankkipalvelun monipuolinen maksujen hakutoiminto helpottaa haluttujen maksujen löytämistä
  • Tili- ja maksutietoja tiedostoiksi – voit tallentaa haluamasi maksu- tai saldotiedostot PDF- tai Excel-muotoon

Näin otat monipankkipalvelun käyttöösi

Monipankkipalvelun käyttöönotto on helppoa ja nopeaa, eikä se vaadi teknistä erityisosaamista. Alkuvaiheessa voit tarkastella monipankkipalvelun avulla yrityksesi tilitietoja suurimmista pohjoismaisista pankeista.

Onko District jo käytössä yrityksessäsi?

Monipankkipalvelu löytyy Districtin vasemmanpuoleisesta valikosta.

Kirjaudu Districtiin, niin pääset kokeilemaan monipankkipalvelua 3 kuukauden kokeilujakson ajan ilmaiseksi.

Kirjaudu Districtiin

Eikö yrityksesi vielä käytä Districtiä?

Monipankkipalvelun käyttöönotto edellyttää, että yrityksesi on Danske Bankin asiakas ja käyttää Districtiä.

Lue lisää Districtistä kotisivuiltamme, ja tarvittaessa sovi tapaaminen kanssamme, niin kerromme lähemmin tarjonnastamme.

Lue lisää