Päivitä henkilötietosi

Tarvitsemme sinulta lisätietoja, koska laki edellyttää meidän tuntevan paremmin District-käyttäjät, joilla on käyttövaltuudet puolalaisille tai saksalaisille tileille. Voit täyttää lomakkeen ja ladata tarvittavat asiakirjat turvallisesti alla. Näytä tämä lomake englanniksi.

Jos tarvitset apua tai sinulla on muita asiaan liittyviä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä soittamalla englanninkieliseen asiakastukeen +358 105 469 899 (pvm/mpm). Palvemme sinua ma-to 10-17 ja pe 10-16.

Huomioi jopa 48 tunnin käsittelyaika, ennen kuin tiedot rekisteröityvät järjestelmiimme.

 kirjoita kelvollinen District-käyttäjätunnus
 Valitse yksi vaihtoehto
 Valitse yksi vaihtoehto
 Valitse yksi vaihtoehto
 Valitse yksi vaihtoehto

Liitä mukaan kopio passistasi ja asuinpaikkatodistuksestasi:

Tarvitsemme sinulta passin ja asuinpaikkatodistuksen henkilöllisyyden todistamista varten.

Passi
Jos sinulla on vain väliaikainen tai vanhentunut passi, lataa sekä kopio ajokortistasi että henkilökortistasi.

Asuinpaikkatodistus
Hyväksyttävät asiakirjat:

  • Paikallisen pankin tiliote
  • Asuinmaasi viranomaisen asiakirja
  • Voimassa oleva vuokrasopimus
  • Kiinteistöön liittyvä sähkö-, vesi-, lämmitys-, laajakaista-, kaapeli-TV- tai vakuutuslasku.

Varmista, että henkilöllisyystodistuksissasi on kuvasi, täydellinen virallinen nimesi, osoitteesi, syntymäaikasi, henkilötunnuksesi, myöntävä viranomainen ja viimeinen voimassaolopäivä.

Norjan kansalaisilta vaaditaan todistus kansalaisuudesta.

Hyväksytyt tiedostomuodot ovat pdf, jpeg/jpg, png tai gif. Huomaa, että tiedoston enimmäiskoko on 4 megatavua.

File Size Exceeds the Limit
slet File Size Exceeds the Limit

Olen tietoinen siitä, että Danske Bank käsittelee henkilötietojani noudattaakseen rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseen liittyvää lainsäädäntöä. Danske Bank luovuttaa näitä tietoja kolmansille osapuolille vain luvallani tai jos se perustuu Danske Bankia velvoittavaan sääntelyyn. Voit lukea lisää henkilötietojen käsittelystä Danske Bankissa täältä.

Ota kuva henkilöllisyys- ja asuinpaikkatodistuksesta näin

Kysymyksiä ja vastauksia liittyen dokumenttien lataamiseen

  • Miksi minun on annettava lisää henkilötietoja?
    Saksan ja Puolan viranomaiset edellyttävät, että kaikki käyttäjät, jolla on käyttövaltuudet saksalaiselle tai puolalaiselle pankkitilille, tunnistetaan asianmukaisesti.
  • Onko pankilla laillinen oikeus esittää kysymyksiä ja/tai pyytää henkilöllisyystodistusta?
    Kaikkien pankkien on arvioitava, mitä asiakirjoja ne pitävät riittävinä, jotta ne voivat noudattaa rahanpesun vastaista lainsäädäntöä. Tähän sisältyy se, että voimme toimittaa viranomaisille asiakirjoja, jotka osoittavat että tunnemme kaikkien District-käyttäjien henkilöllisyyden.
  • Minkä tyyppisten henkilöllisyystodistusten kopiot minun on ladattava?

    Seuraavat ohjeet koskevat sinua, jos olet vähintään 18-vuotias.

    Huomaa, että:

    • Henkilöllisyystodistuksen on oltava voimassa (eli se ei saa olla vanhentunut)
    • Selfie, muotokuva tai vastaava ei ole kelvollinen kuvallinen henkilöllisyystodistus

    Mistä henkilöllisyystodistuksista sinun on ladattava kopiot?

    • Passi tai
    • Ajokortti ja henkilökortti

    Jos sinulla ei ole voimassa olevaa passia tai muuta kuvallista henkilöllisyystodistusta
    Jos sinulla ei ole passia, ajokorttia tai muuta voimassa olevaa kuvallista henkilöllisyystodistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon +358 (0)10 546 9899 (englanninkielinen tuki).

    Alla on luettelo voimassa olevista henkilöllisyyden todistamistavoista.

    Kelvollinen kuvallinen henkilöllisyystodistus

    • Passi
    • EU-, ETA- tai EFTA-maan (Islanti, Liechtenstein ja Sveitsi) tai Färsaarien ja Grönlannin myöntämä ajokortti
    • Henkilökortti

    Jos asut ulkomailla, sinun on ladattava asuinpaikkatodistus.

    Ulkomaisen osoitteen dokumentaatio
    Dokumentit eivät saa olla yli kuusi kuukautta vanhoja ja ne on oltava kirjoitettu latinalaisilla aakkosilla. On tärkeää, että koko nimesi ja osoitteesi on mainittu selvästi asiakirjassa. Voit ladata esimerkiksi jonkin seuraavista asiakirjoista:

    • Paikallisen pankin tiliote
    • Asuinmaasi viranomaisen asiakirja
    • Voimassa oleva vuokrasopimus
    • Kodin sähkö-, vesi-, lämmitys-, kaasu-, laajakaista-, kaapeli-tv- tai vakuutuslasku
    • Asuinmaassasi myönnetty kansallinen henkilökortti
  • Onko turvallista ladata henkilöllisyystodistustiedostoja Danske Bankin verkkosivujen kautta?

    Kyllä. Voit ladata tiedostosi turvallisesti tämän verkkosivuston kautta.

    Jaamme nämä tiedot kolmansille osapuolille vain suostumuksellasi tai lain nimenomaisesti salliessa. Sivustomme käyttävät suojattuja yhteyksiä, jotka salaavat ja tallentavat tiedot Danske Bankin suojattuihin järjestelmiin samalla tavalla kuin kaikki muutkin luottamukselliset tiedot.

    Voit lukea lisää henkilötietojen käsittelystä Danske Bank A/S:n tietosuojatiedotteesta.

  • Mitä tapahtuu, jos en toimita tarvittavia tietoja ja asiakirjoja?

    Pyydetyt tiedot ovat edellytys District käyttöoikeuden saamiselle tai säilyttämiselle. Jos tietoja ei toimiteta, meidän on valitettavasti estettävä pääsysi Districtiin.

    Huomioi jopa 48 tunnin käsittelyaika, ennen kuin tiedot rekisteröityvät järjestelmiimme. Siksi kehotamme sinua toimittamaan tiedot viipymättä.

  • Asiakirjojen lataaminen
    • Ota kuva henkilöllisyys- ja asuinpaikkatodistuksestasi, esimerkiksi matkapuhelimen kameralla tai skannerilla. Selfieitä ei voi käyttää kuvallisena henkilöllisyystodistuksena.
    • Tarkista, että kaikki tiedot sisältyvät kuvaan ja että ne ovat selvästi luettavissa
    • Tallenna tiedosto laitteeseen (esimerkiksi tietokoneeseen tai tablettiin), josta voit avata tämän www-sivun
    • Täytä alla olevat henkilötietokentät
    • Klikkaa/napauta Lataa ja noudata ohjeita
    • Voit ladata enintään 10 tiedostoa kerrallaan
    • Klikkaa/napauta Lähetä, kun olet ladannut kaikki tiedostosi

    Valitse seuraavista tiedostomuodoista: Pdf, jpeg/jpg/png tai gif.
    Kunkin tiedoston enimmäiskoko on 4 megatavua.

  • Näin otat kuvan henkilöllisyystodistuksestasi

    Näin otat kuvan passistasi ja asuinosoitetodisteestasi

    • Aseta passi tai asuinosoitetodiste pöydälle tai muulle tasaiselle pinnalle.
    • Passista sinun on otettava vain kuva sivusta, joka sisältää valokuvasi, nimesi jne.
    • Asuinpaikkatodistuksesta (esim. sähkö-, vesi-, lämmitys-, laajakaista-, kaapelitelevisio- tai vakuutuslasku) sinun on otettava vain kuva sivusta, jossa on asiaankuuluvat tiedot.
    • Varmista, että valoa on riittävästi, mutta vältä heijastuksia.
    • Varmista, että kuvassa on kaikki passisivun tiedot.
  • Miten otan yhteyttä tukeen?
  • Onko minun annettava nämä tiedot uudelleen?
    Vaatimukset vaihtelevat hieman maittain. Siksi voimme pyytää lisätietoja esimerkiksi silloin, jos sinulla on esimerkiksi norjalaisen, saksalaisen tai puolalaisen tilin käyttövaltuudet.
  • Miksi pankki kysyy poliittisesti vaikutusvaltaisista henkilöistä?
    Kysymme koska henkilöt, jotka ovat poliittisesti vaikutusvaltaisia tai ovat yhteydessä poliittisesti vaikutusvaltaisiin henkilöihin, ovat yleensä alttiimpia poliittiselle painostukselle tai korruptiolle henkilöiltä, jotka pyrkivät vaikuttamaan tiettyyn päätöksentekoon. Torjuaksemme korruptiorahan pääsyä rahoitusjärjestelmään, meidän on tehtävä ylimääräisiä varotoimenpiteitä asiakkaille, jotka ovat poliittisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä.