Jaa

Danske Bankin digitaalisille ratkaisuille tunnustusta Euroopan tasolla

Danske Bank palkittiin parhaana mobiilipalveluiden tarjoajana ”Paras mobiilikäytettävyys*” –kategoriassa European Customer Centricity Awards 2020 –tapahtumassa 22. syyskuuta. Lisäksi se ylsi kovassa kansainvälisessä kilpailussa ehdolle myös kahdessa muussa kategoriassa, ”Paras käyttäjäkokema**” ja ”Paras monikanavainen/sosiaalisen median asiakaskokema***”.

”Paras mobiilikäytettävyys” –kategorian perusteena oli merkityksellisen asiakassuhteen luominen, jossa hyödynnetään innovatiivisesti ja tehokkaasti eri mobiilialustoja, kuten esimerkiksi applikaatioita ja verkkomarkkinointia mobiilin välityksellä. Danske Bankille ehdokkuuden ja palkinnon kyseisessä kategoriassa toivat sen jatkuvat ponnistelut asiakkaiden henkilökohtaisen taloudenhallinnan parantamiseksi.  Danske Bankin ratkaisut, kuten muiden pankkien tilien tuominen näkyville mobiilipankkiin antavat asiakkaillemme paremman kokonaiskuvan heidän taloudestaan ja auttavat heitä tekemään taloudellisia päätöksiä.

Danske Bankin ehdokkuudet kahdessa muussa kategoriassa perustuivat mobiilipankin uuden navigaation paranneltuun käytettävyyteen ja saavutettavuuteen sekä asiakastapaamisten kokonaiskokemaan, johon sisältyy myös tapaamisen varaaminen digitaalisten kanavien välityksellä.

Uudistuksia mobiilipankissasi

Teemme jatkuvasti töitä kehittääksemme mobiilisovelluksiamme asiakkaidemme toiveita kuunnellen. Viimeisimpinä uusina ominaisuuksina mobiilipankkiin olemme tuoneet mahdollisuuden tarkistaa oman pankkikortin tunnusluku. Nyt voit myös tilata ilmoituksen hyväksymättömästä e-laskusta sekä lähettää liitetiedostoja mobiilipankkiviestien yhteydessä.


*Best Use of Mobile

**Best User Experience

***Best Omnichannel/Social Media Customer Experience


Kiinnostuitko? Tervetuloa asiakkaaksemme.