Tietoa korteista

  • Mitä teen, jos korttini on kadonnut tai joutunut ulkopuolisen haltuun?

    Mitä teen, jos korttini on kadonnut tai joutunut ulkopuolisen haltuun?

    Soita heti sulkupalveluun +358 200 2585, ja pyydä sulkemaan korttisi. Numero vastaa suomeksi ympäri vuorokauden. Lue lisää turvallisesta pankkiasioinnista.
  • Mistä saan korttiini uuden tunnusluvun?

    Mistä saan korttiini uuden tunnusluvun?

    Voit tilata tunnusluvun verkkopankista kohdasta Kortit ja valuutta > Katsele korttisi tietoja > Tilaa tunnusluku. Saat tilattua tunnusluvun myös soittamalla asiakaspalveluumme. Varaa pankkitunnukset lähellesi tunnistautumista varten. Tunnusluku tulee sinulle postitse kotiin noin viikon kuluttua tilauksestasi.
  • Mistä saan uuden kortin hajonneen tilalle?

    Mistä saan uuden kortin hajonneen tilalle?

    Voit tilata uuden kortin verkkopankista kohdasta Kortit ja valuutta > Katsele korttisi tietoja > Tilaa uusi kortti. Saat tilattua kortin myös soittamalla asiakaspalveluumme. Varaa pankkitunnukset lähellesi tunnistautumista varten. Kortti tulee sinulle postitse kotiin noin viikon kuluttua tilauksestasi. Kadonneesta kortista on aina ilmoitettava sulkupalveluun +358 200 2585.
  • Miten lähimaksaminen toimii?

    Miten lähimaksaminen toimii?

    Voit maksaa alle 25 euron ostokset ilman tunnuslukua tai allekirjoitusta. Lähimaksamiseen soveltuvan kortin tunnistat kortin etupuolella näkyvästä radioaalto-logosta. Credit/debit-kortin lähimaksut menevät aina debit-puolelta.

    Aseta maksukorttisi muutaman sentin päähän maksupäätteestä, ja maksu on hoidettu. Aika ajoin maksupääte kysyy tunnuslukuasi turvallisuussyistä myös alle 25 euron ostoksissa.
  • Onko korttini käyttöä rajattu?

    Onko korttini käyttöä rajattu?

    Korttiturvallisuuden parantamiseksi olemme tehneet valmiiksi rajauksia korttiisi. Lue lisää rajauksista ja kuinka muutat niitä.
  • Maksoin kortin laskun etukäteen, mutta sain saman laskun myös e-laskuna. Kuinka estän e-laskun veloituksen?

    Maksoin kortin laskun etukäteen, mutta sain saman laskun myös e-laskuna. Kuinka estän e-laskun veloituksen?

    E-lasku ei poistu automaattisesti erääntyvistä maksuistasi, vaikka olisit jo maksanut erääntyvän luottolaskusi. Poista e-lasku verkkopankissa.