Danske Bank
Client Management Finland
Olemme täällä teitä varten, valmiina tekemään yritysasioidenne hoitamisesta sujuvaa. Tarjoamme tärkeimmille asiakkaillemme yhteyspisteen kaikkiin päivittäisten yritysasioidenne hoitoon.
Käytössänne on kokenut ja ammattitaitoinen asiantuntijaryhmä, joka on valmis tukemaan ja neuvomaan teitä. Lisäksi meillä on yhteydet Danske Bankin toimipisteisiin eri maissa, joten voimme tarjota myös paikalliset kontaktit tarvittaessa. Tällä tavoin varmistamme, että saatte kaiken tarvittavan tuen niin kotimaassa kuin kansainvälisissäkin toiminnoissanne.
District-tunnukset uudelle käyttäjälle
Uuden käyttäjän lisäämistä varten toimita meille alla olevan lomakkeen kautta seuraavat tiedot:
- Kopio voimassaolevasta kuvallisesta henkilökortista tai passista. Huomioithan, että ajokortti ei kelpaa
- Ulkomailla asuvalta käyttäjältä tarvitsemme alle kuuden kuukauden vanhan asuinpaikkatodistuksen, joka voi olla esim. sähkölasku, vuokrasopimus tai vesilasku.
- Matkapuhelinnumero ja kotiosoite, sekä osoite, johon sopimukset ja tunnukset toimitetaan
Saatuamme allekirjoitetun sopimuksen takaisin aktivoimme salasanasi, jonka jälkeen pääset vaihtamaan sen kirjautuessasi verkkopankkiin. Salasanan vaihto edellyttää, että yrityksesi on jo perustanut sinulle roolin käyttäjähallinnassa.
Kirjautumiseen tarvitset Danske-ID-sovelluksen tai jos haluat, niin voimme myös tilata erillisen tunnuslukulaitteen.
Lue lisää: Danske ID -tunnistussovellus
Lähetä viesti ja asiakirjat suojattuna
Voit lähettää meille viestin ja asiakirjoja suojattuna. Täytä pyydetyt tiedot ja valitse tiedostot jotka haluat lähettää.