Danske Bank
Client Management Finland



Tarvitsetteko apua? Olemme täällä teitä varten.

 

Yhteyspiste päivittäisten yritysasioidenne hoitoon

Tärkeimmille asiakkaillemme

 

 Haluamme tehdä yritysasioidenne hoitamisesta sujuvaa

 

Käytössänne on kokenut ja ammattitaitoinen asiantuntijaryhmä
 
Yhteyspiste Danske Groupin muihin maihin ja tarvittaessa
myös paikalliset kontaktit

 


District-tunnukset uudelle verkkopankkikäyttäjälle

  • Kopio voimassaolevasta kuvallisesta henkilökortista tai passista. Huomioithan, että ajokortti ei kelpaa
  • Ulkomailla asuvalta käyttäjältä tarvitsemme alle 6 kk vanhan asuinpaikkatodistuksen, joka voi olla esim. sähkölasku, vuokrasopimus tai vesilasku. 
  • Matkapuhelinnumero ja kotiosoite, sekä osoite, johon sopimukset ja tunnukset toimitetaan

Tiedot voi toimittaa meille joko suoraan sähköpostilla  myteam@danskebank.fi  tai alapuolella olevan lomakkeen kautta:

Saatuamme allekirjoitetun sopimuksen takaisin, aktivoimme salasanasi, jonka jälkeen pääset vaihtamaan sen kirjautuessasi verkkopankkiin. Salasanan vaihto edellyttää, että yrityksesi on jo perustanut sinulle roolin käyttäjähallinnassa.

Kirjautumiseen tarvitset Danske-ID-sovelluksen tai jos haluat, niin voimme myös tilata erillisen tunnuslukulaitteen.

  

Danske ID -tunnistussovellus - Danske Bank


Lähetä viesti ja asiakirjat suojattuna

Voit lähettää meille viestin ja asiakirjoja suojattuna. Täytä pyydetyt tiedot ja valitse tiedostot jotka haluat lähettää.


Tiedostojen yhteiskoko korkeintaan 34 MB. Tiedostotyypit: Word, Excel, PDF, TXT, JPG ja PNG.

Uploaded files

Kiinnostuitko? Tervetuloa asiakkaaksemme.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.