Danske Bank
Client Management Finland
Tarvitsetteko apua? Olemme täällä teitä varten.
Yhteyspiste päivittäisten yritysasioidenne hoitoon
Tärkeimmille asiakkaillemme
Haluamme tehdä yritysasioidenne hoitamisesta sujuvaa
Käytössänne on kokenut ja ammattitaitoinen asiantuntijaryhmä
Yhteyspiste Danske Groupin muihin maihin ja tarvittaessa
myös paikalliset kontaktit
District-tunnukset uudelle verkkopankkikäyttäjälle
- Kopio voimassaolevasta kuvallisesta henkilökortista tai passista. Huomioithan, että ajokortti ei kelpaa
- Ulkomailla asuvalta käyttäjältä tarvitsemme alle 6 kk vanhan asuinpaikkatodistuksen, joka voi olla esim. sähkölasku, vuokrasopimus tai vesilasku.
- Matkapuhelinnumero ja kotiosoite, sekä osoite, johon sopimukset ja tunnukset toimitetaan
Tiedot voi toimittaa meille joko suoraan sähköpostilla myteam@danskebank.fi tai alapuolella olevan lomakkeen kautta:
Saatuamme allekirjoitetun sopimuksen takaisin, aktivoimme salasanasi, jonka jälkeen pääset vaihtamaan sen kirjautuessasi verkkopankkiin. Salasanan vaihto edellyttää, että yrityksesi on jo perustanut sinulle roolin käyttäjähallinnassa.
Kirjautumiseen tarvitset Danske-ID-sovelluksen tai jos haluat, niin voimme myös tilata erillisen tunnuslukulaitteen.
Danske ID -tunnistussovellus - Danske Bank
Lähetä viesti ja asiakirjat suojattuna
Voit lähettää meille viestin ja asiakirjoja suojattuna. Täytä pyydetyt tiedot ja valitse tiedostot jotka haluat lähettää.