Verkkopalvelut – Usein kysyttyä

  • Miten saan pankkitunnukset käyttööni?

    Verkkopankin ja muiden tunnistusta vaativien palvelujen käyttöön tarvitaan pankkitunnukset, Danske ID -sovellus tai tunnuslukulaite sekä salasana.

    Mikäli sinulla ei vielä ole pankkitunnuksia tai salasanaa, ota yhteyttä Yrityspalveluumme numeroon 0100 2580, ma–pe 8–18 (pvm/mpm).

    Yritysten verkkopankki District on mahdollista liittää henkilöasiakkaan pankkitunnuksiin. Mikäli sinulla erilliset pankkitunnukset Districtiin ja henkilökohtaiseen verkkopankkiin, tulee sinun ladata oma Danske ID -sovellus Districtin kirjautumiseen. Jos sinulla ei ole kahta erillistä mobiililaitetta, voimme toimittaa sinulle erillisen tunnuslukulaitteen Districtiä varten.

  • Miten käytän Districtiä?


    Navigaatio

    Katso kuinka käytät Districtin yleisimpiä toimintoja ja kuinka liikut eri valikoiden välillä.  

    90eb2aa2-00090254-10283989

     

    Maksut

    Katso kuinka voit hyväksyä, luoda ja hallinnoida yrityksesi maksuja. 

    68b8b6f1-00090254-263920e9

     

    Tilit

    Katso mistä näet yleiskuvan yrityksesi tileistä ja kuinka voit hakea yksittäisiä tapahtumia ja tutkia niiden tietoja.  

    b5a9180b-00090254-68321bee


    Käyttäjähallinta

    Katso kuinka lisäät, muutat tai poistat käyttäjiä tai käyttövaltuuksia.  

    367f7057-00090254-9b4832dc

     



  • Mikä on käyttäjähallinta?

    Districtin Käyttäjähallinta-palvelussa näkyvät käyttäjien tiedot ja käyttövaltuudet. Käyttäjähallinnassa voit lisätä, muuttaa ja poistaa Districtin käyttäjiä sekä käyttövaltuuksia. Muutokset allekirjoitetaan sähköisesti pankkitunnuksilla ja ne astuvat voimaan välittömästi.

    Miten saan Käyttäjähallinnan käyttööni?
    Ota yhteyttä Yrityspalveluumme numeroon 0100 2580, ma–pe 8–18 (pvm/mpm). Kerromme mielellämme lisää Käyttäjähallinnasta sekä muista Districtin tarjoamista joustavista mahdollisuuksista.

  • Mikä on verkkomaksupalvelu?

    Verkkokaupankäynti eli sähköinen kaupankäynti Internetissä kasvaa kovaa vauhtia ja yhä useammat yritykset tekevät päätöksen tuotteidensa tarjoamisesta verkkokaupan kautta.

    Verkkokauppa on nykyaikainen tapa tarjota tuotteita ja palveluja Internetissä. Verkkomaksupalvelullamme saat verkkokaupassa tehdyistä ostoksista maksut suoraan yrityksesi tilille.

    Lue lisää

    Sovit palveluidemme käyttöönotosta helposti soittamalla Yrityspalveluumme 0100 2580, ma–pe 8–18 (pvm/mpm).

  • Verkkopankin Arkisto

    Yrityksesi päivittäisten pankkiasioiden tehostamiseksi olemme kehittäneet dokumenttien arkistointia. Districtiä käyttävien asiakkaiden osa sopimuksista ja dokumenteista toimitetaan Districtin Arkistoon paperitoimituksen sijasta. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus pyytää dokumentit edelleen paperilla ottamalla yhteyttä pankin Yrityspalveluihin numeroon 0100 2580, ma–pe 8–18 (pvm/mpm) tai omaan yhteyshenkilöösi.

    Districtin Käyttäjähallinta-palvelussa voit määritellä, ketkä voivat lukea dokumentteja. Uudet käyttövaltuudet voi määritellä käyttäjän lisäyksen tai muutoksen yhteydessä kohdassa ’Palvelut’. 

    Lue lisää

Lue myös