Verkkopalvelut – Usein kysyttyä
-
Miten saan pankkitunnukset käyttööni?
Verkkopankin ja muiden tunnistusta vaativien palvelujen käyttöön tarvitaan pankkitunnukset, Danske ID -sovellus tai tunnuslukulaite sekä salasana.
Mikäli sinulla ei vielä ole pankkitunnuksia tai salasanaa, ota yhteyttä Yrityspalveluumme numeroon 0100 2580, ma-pe 8-16 (pvm/mpm).
Yritysten verkkopankki District on mahdollista liittää henkilöasiakkaan pankkitunnuksiin. Mikäli sinulla erilliset pankkitunnukset Districtiin ja henkilökohtaiseen verkkopankkiin, tulee sinun ladata oma Danske ID -sovellus Districtin kirjautumiseen. Jos sinulla ei ole kahta erillistä mobiililaitetta, voimme toimittaa sinulle erillisen tunnuslukulaitteen Districtiä varten.
-
Kuinka vaihdan väliaikaisen salasanani?
1. Aloita kirjautuminen syöttämällä käyttäjätunnuksesi ja tämän jälkeen syötä kirjekuoressa saamasi salasana.
2. Paina "Jatka".
3. Valitse seuraavassa vaiheessa alin vaihtoehto "Jos olet saanut vain väliaikaisen salasanan" ja napsauta sen alla olevaa linkkiä.
4. Seuraavassa vaiheessa syötät käyttäjätunnuksesi ja kirjekuoressa saadun väliaikaisen salasanasi uudelleen. Paina "Jatka".5. Syötä itse valitsemasi nelinumeroinen salasana "Uusi salasana" -kohtaan. Kirjoita valitsemasi salasana uudelleen myös alimpaan kenttään.
4. Paina "Aseta salasana".
Tämän jälkeen tunnistaudut valitsemallasi tavalla – Danske ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen avulla.
Danske ID:
5. Valitse Danske ID -välilehti ja lähetä tunnistuspyyntö mobiililaitteeseesi painamalla ”Lähetä”.6. Avaa Danske ID -sovellus mobiililaitteellasi, näppäile oma PIN-koodisi ja vahvista kirjautuminen pyyhkäisemällä "Hyväksy".
7. Vahvistettuasi tunnistuspyynnön, siirryt automaattisesti verkkopankin etusivulle.
Tunnuslukulaite:
5. Valitse Tunnuslukulaite -välilehti.
6. Paina tunnuslukulaitteen painiketta ja syötä laitteen näytöllä näkyvä tunnusluku sille varattuun kenttään.
7. Paina "Jatka".
8. Olet nyt kirjautunut verkkopankkiin. -
Miten käytän Districtiä?
NavigaatioKatso kuinka käytät Districtin yleisimpiä toimintoja ja kuinka liikut eri valikoiden välillä.
90eb2aa2-00090254-10283989Maksut
Katso kuinka voit hyväksyä, luoda ja hallinnoida yrityksesi maksuja.
68b8b6f1-00090254-263920e9Tilit
Katso mistä näet yleiskuvan yrityksesi tileistä ja kuinka voit hakea yksittäisiä tapahtumia ja tutkia niiden tietoja.
b5a9180b-00090254-68321bee
KäyttäjähallintaKatso kuinka lisäät, muutat tai poistat käyttäjiä tai käyttövaltuuksia.
367f7057-00090254-9b4832dc
-
Mikä on käyttäjähallinta?
Districtin Käyttäjähallinta-palvelussa näkyvät käyttäjien tiedot ja käyttövaltuudet. Käyttäjähallinnassa voit lisätä, muuttaa ja poistaa Districtin käyttäjiä sekä käyttövaltuuksia. Muutokset allekirjoitetaan sähköisesti pankkitunnuksilla ja ne astuvat voimaan välittömästi.
Miten saan Käyttäjähallinnan käyttööni?
Ota yhteyttä Yrityspalveluumme numeroon 0100 2580, ma-pe 8-16 (pvm/mpm). Kerromme mielellämme lisää Käyttäjähallinnasta sekä muista Districtin tarjoamista joustavista mahdollisuuksista. -
Mikä on verkkomaksupalvelu?
Verkkokaupankäynti eli sähköinen kaupankäynti Internetissä kasvaa kovaa vauhtia ja yhä useammat yritykset tekevät päätöksen tuotteidensa tarjoamisesta verkkokaupan kautta.
Verkkokauppa on nykyaikainen tapa tarjota tuotteita ja palveluja Internetissä. Verkkomaksupalvelullamme saat verkkokaupassa tehdyistä ostoksista maksut suoraan yrityksesi tilille.
Sovit palveluidemme käyttöönotosta helposti soittamalla Yrityspalveluumme 0100 2580, ma-pe 8-16 (pvm/mpm).
-
Verkkopankin Arkisto
Yrityksesi päivittäisten pankkiasioiden tehostamiseksi olemme kehittäneet dokumenttien arkistointia. Districtiä käyttävien asiakkaiden osa sopimuksista ja dokumenteista toimitetaan Districtin Arkistoon paperitoimituksen sijasta. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus pyytää dokumentit edelleen paperilla ottamalla yhteyttä pankin Yrityspalveluihin numeroon 0100 2580, ma-pe 8-16 (pvm/mpm) tai omaan yhteyshenkilöösi.
Districtin Käyttäjähallinta-palvelussa voit määritellä, ketkä voivat lukea dokumentteja. Uudet käyttövaltuudet voi määritellä käyttäjän lisäyksen tai muutoksen yhteydessä kohdassa ’Palvelut’.