District | Puhelin | Verkkosivut | Konttori | Lisätietoja | |
---|---|---|---|---|---|
Asiakkuuden avaaminen | Voit avata asiakkuuden Danske Bankiin: Tule asiakkaaksi |
||||
Tuntemistiedot | Pääset tarkistamaan ja päivittämään yrityksesi tuntemistiedot: Yrityksen asiakastietojen päivitys |
||||
Asiakastietojen päivittäminen | |||||
Päivittäispalveluratkaisut | Lue lisää maksuliikepalveluista yrityksesi päivittäisten raha-asioiden hoitamiseksi: Tiliratkaisut |
||||
Palvelumaksut | Palvelumaksut tarkistat helpoiten Districtin tilitiedoista tai Arkiston tiliotteelta. |
Löydä kätevin tapa yrityksesi päivittäiseen pankkiasiointiin
Tältä sivulta näet, mikä on paras tapa hoitaa pankkiasiasi.
-
-
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Pankkitunnusten hankkiminen / käyttöönotto Ei Ei Verkkopankin ja muiden tunnistusta vaativien palvelujen käyttöön tarvitaan pankkitunnukset, Danske ID -sovellus tai tunnuslukulaite sekä salasana. Mikäli sinulla ei vielä ole pankkitunnuksia tai salasanaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomioithan, että uusien pankkitunnusten avaamiseksi sinulla tulee olla voimassaoleva henkilöllisyystodistus.
Muutokset ja sulkeminen Ei Ei Käyttäjämuutokset, poistot ja lisääminen Ei Ei Districtin Käyttäjänhallinta-palvelullla hoidat helpoiten kaikki yrityksesi käyttäjämuutokset. Mikäli yritykselläsi ei ole käytössä käyttäjänhallintaa, ota yhteys asiakaspalveluumme. -
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Kortin tilaaminen Ei Ei Ei Districtin korttienhallintapalvelun avulla saat tilattua yrityksellesi uuden pankkikortin. Mikäli sinulla ei ole käytössäsi korttienhallintapalvelua, ota yhteys asiakaspalveluumme. Korttien aktivointi Ei Ei Ei Aktivoi korttisi ennen käyttöönottoa mobiili- tai verkkopankissa. Voit myös aktivoida korttisi maksamalla sirulla ja tunnusluvulla maksupäätteellä tai käteisautomaatilla. Miten vahvistan korttiostoni verkossa ja mobiilisovelluksessa Korttimuutokset ja lopetus Ei Ei Voit tehdä muutoksia yrityksesi kortteihin Districtin korttienhallintapalvelun avulla. Mikäli käytössäsi ei ole korttienhallintapalvelua, ota yhteys asiakaspalveluumme. Verkko-ostojen vahvistaminen Ei Ei Ei Danske Bankin korteilla tehtävät verkko-ostot vahvistetaan Danske Bankin pankkitunnuksilla tai kahden salasanan avulla.
Miten vahvistan korttiostoni verkossa ja mobiilisovelluksessaKortin toimimattomuus Ei Ei Ei Onko sinulla ongelmia maksaa maksupäätteillä tai käteisnostot automaatilta eivät onnistu? Jos korttisi ei toimi, tarkista ensin seuraavat asiat:
Mitä tehdä jos korttisi ei toimiPIN-koodi Ei Ei Voit tilata uuden tunnusluvun Districtin korttienhallintapalvelun avulla. Mikäli sinulla on käytössäsi henkilöasiakkaiden mobiilipankki, voit tarkistaa sieltä myös yrityskortin tunnusluvun. Muissa tapauksissa ota yhteys asiakaspalveluumme. -
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Maksun tekeminen Ei Ei Ei Ulkomaanmaksu Ei Ei Ei Ulkomaanmaksun saat tehtyä Districtistä: Maksut > Uusi maksu > Valitse Maksutyypiksi Lähtevä ulkomaanmaksu. Aineistosiirtopalveluiden aikataulut Ei Ei Ei Aineistosiirtopalvelun ja Business Onlinen palveluaika on 24 h vuorokaudessa viikon jokaisena päivänä.
Tarkista aineistosiirtojen käsittelyajat, sekä lähtevien ja saapuvien ulkomaanmaksujen aikataulutViitelaskuri Ei Ei Ei Löydät viitenumerolaskurin osoitteesta danskebank.fi/viitenumerolaskuri E-laskupalvelu Ei Ei E-laskupalvelullamme lähetät ja vastaanotat e-laskuja pankkiyhteysohjelmalla Districtin kautta.
Lue lisää E-laskupalvelustamme -
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Palveluyhteenvedon tilaaminen Tarkista täältä, mikä tapa on sinulle helpoin palveluyhteenvedon tilaamiseksi Asiakkuustodistus Ei Ei Ei Voit tilata asiakkuustodistuksen Districtin Marketplacesta. -
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Talletusautomaatti Ei Ei Ei Talletusautomaatin avulla voit tallettaa eurosetelit ja kolikot heti korttiin liitetylle tilille. Huomioithan, että voit tallettaa maksimissaan 5000 euroa 30 vuorokauden aikana. Rahahuoltosopimus Ei Ei Ei Mikäli yrityksesi tarvitsee käteistä tai vaihtorahaa, sinun tulee sopia kanssamme rahahuollosta. Rahahuoltosopimusta varten ota yhteys asiakaspalveluumme. -
District Puhelin Verkkosivut Konttori Lisätietoja Tilin lopettaminen Ei Mikäli haluat lopettaa tilisi, yrityksen nimenkirjoitusoikeutettu voi lähettää meille tilinlopetuspyynnön Districtistä. Muistathan tallentaa ja arkistoida tarvitsemasi tiliotteet ja muut dokumentit ennen tilien lopettamista. Kortin lopettaminen Ei Ei Voit lopettaa yrityksesi kortteja Districtin korttienhallintapalvelun avulla. Mikäli käytössäsi ei ole korttienhallitapalvelua, ota yhteys asiakaspalveluumme. Muiden palveluiden lopettaminen Ei Ei Mikäli haluat lopettaa muita palveluja, ota yhteys asiakaspalveluumme.