Mikonkadun konttori palvelee asiakkaita ajanvarauksella tiistaisin ja torstaisin klo 10.00–16.30 välisenä aikana kaikissa päivittäispalveluihin liittyvissä asioissa, kuten tilien avaamiseen ja maksukortteihin, verkko- ja mobiilipankkiin sekä tunnistautumiseen liittyvissä asioissa. Konttorin infopiste palvelee ilman ajanvarausta maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10.00–16.30 välisenä aikana. Infopisteellä on mahdollista avata esimerkiksi lukkiutuneet verkkopankkitunnukset.

”Konttorit täydentävät jatkuvasti kehittyvien digitaalisten palveluidemme tarjontaa ja luovat edelleen merkittävää lisäarvoa asiakkaille päivittäisten pankkiasioiden hoitamisessa. Mikonkadun konttorin sijainti kaupungin ytimessä takaa asiakkaillemme erinomaisen palveluiden saavutettavuuden ja arjen sujuvuuden”, sanoo Danske Bankin päivittäispalveluista vastaava johtaja Heli Pieninkeroinen.

”Meillä on Suomessa vahvat kasvutavoitteet ja investoimme monikanavaisesti asiakaskokeman parantamiseen, mistä yksi osoitus on palveluidemme laajentaminen Helsingissä Mikonkadun konttorin avaamisen myötä”, sanoo Danske Bankin maajohtaja ja henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaava johtaja Jens Wiklund.

Asiakkaiden päivittäiset pankkiasiat hoituvat konttoriasioinnin lisäksi myös kätevästi Danske Bankin verkko- tai mobiilipankissa. Käteistä voi lisäksi nostaa turvallisesti pankkikortilla ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Tokmanneilta ja R-kioskeilta tai käteisautomaateista. Kun elämäntilanne vaatii neuvontaa esimerkiksi oman kodin hankinnassa tai talouden suunnittelussa, Danske Bankin asiantuntijat palvelevat asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, viestein tai lähimmässä konttorissa.