Uusi Pasilan konttori palvelee asiakkaita 25.8. alkaen osoitteessa Ratapihantie 9. Narinkkatorin konttori palvelee asiakkaita 22.8. asti.

Pasilan kassakonttorissa Danske Bankin asiakkaat voivat maksaa laskuja, tehdä tilisiirtoja sekä nostaa ja tallettaa käteistä. Lisäksi asiakkaita palvelee infopiste, jossa voi käydä esimerkiksi avaamassa sulkeutuneet pankkitunnukset. Pasilan kassa- ja käteispalvelut ovat avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10.00–16.30 välillä. Infopiste palvelee asiakkaita arkipäivisin klo 10.00–16.30 välillä. Asiakkaat voivat varata tapaamisen päivittäisasioiden hoitoa varten Danske Bankin asiantuntijan kanssa Mikonkadun ja Itäkeskuksen konttoreihin. Ajan voi varata puhelimitse soittamalla numeroon 0200 2580 arkipäivisin klo 9.00–16.00 välisenä aikana.

”Vaikka suurin osa pankkiasioinnista hoituu nykyisin näppärästi verkko- ja mobiilipankissa, on konttoreilla edelleen tärkeä merkitys asiakkaidemme arjessa. Pasilan kassakonttori sijaitsee keskeisellä paikalla vain parin minuutin kävelymatkan päässä juna-asemasta ja kauppakeskus Triplasta. Uusi sijainti tuo päivittäisasiointiin liittyvät kassapalvelut saavutettavammiksi myös laajemmin pääkaupunkiseutulaisille”, sanoo Danske Bankin päivittäispalveluista vastaava johtaja Heli Pieninkeroinen.

Danske Bank on vahvistanut kuluvana vuonna konttoriverkostoaan. Toukokuussa avautuneen Mikonkadun konttorin myötä Danske Bankin asiakkaita palvelee Helsingissä yhteensä neljä konttoria.

Asiakkaiden päivittäiset pankkiasiat hoituvat konttoriasioinnin lisäksi myös kätevästi Danske Bankin verkko- ja mobiilipankissa. Käteistä voi lisäksi nostaa turvallisesti pankkikortilla ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Tokmanneilta ja R-kioskeilta tai käteisautomaateista. Kun elämäntilanne vaatii neuvontaa esimerkiksi oman kodin hankinnassa tai talouden suunnittelussa, Danske Bankin asiantuntijat palvelevat asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, viestein tai lähimmässä konttorissa.