Reklamaatioiden käsittely

Reklamaatioiden käsittely Danske Bankissa

Tavoitteenamme on, että kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä asiakkaita. Olet aina tervetullut antamaan palautetta suoraan asiakaspalveluumme, verkkopankin viestijärjesteltelmästä, kotisivujen palautelomakkeella tai konttoriin.

Mikäli haluat tehdä reklamaation eli valituksen, tutkimme asiasi tarkkaan ja mietimme, miten parhaiten voisimme auttaa sinua. Palautteiden käsittelyaika on kaksi viikkoa.

Teemme parhaamme hoitaaksemme reklamaatiosi oikeudenmukaisesti. Kaikki reklamaatiot  raportoidaan säännöllisesti Pankin johdolle.

Muutoksenhaku
Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi ratkaisuun, voit myös kääntyä ulkopuolisten, pankista riippumattomien tahojen puoleen.

  • Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE antaa maksutta riippumattomia neuvoja ja opastusta asiakkaille. Yhteystiedot: FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta, Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki, Puhelin (09) 685 0120. FINEn kotisivut
  • Kuluttajariitalautakunta ratkaisee kuluttajien ja elinkeinonharjoittajien välisiä erimielisyyksiä. Valitukset käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Yhteystiedot: Kuluttajariitalautakunta, Hämeentie 3, PL 306, 00531 Helsinki, puh. 029 566 5200, sähköposti: kril@oikeus.fiKuluttajariita.fi
  • Käräjäoikeus Lisätietoja Käräjäoikeuden kotisivuilla www.oikeus.fi.
  • Euroopan komission riidanratkaisuportaali osoitteessa ec.europa.eu/odrJos teet reklamaation riidanratkaisuportaalin kautta, sinun pitää antaa Danske Bankin sähköpostiosoite, joka on danskebank@danskebank.fi.

 

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.