Danske ID -tunnistussovelluksen saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Danske ID -tunnistussovellusta ja on laadittu 30.8.2022. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialan toimijoiden verkko- ja mobiilipalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.

Palvelun saavutettavuuden tila

Palvelu täyttää kaikki saavutettavuusvaatimukset lukuunottamatta vaatimusta WCAG 1.3.4 (Asento). Palvelu toimii vain pystysuunnassa. Jos huomaat palvelussa jonkin muun saavutettavuuspuutteen, voit antaa palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)

Lisää tietoa digitaalisten palvelujemme saavutettavuudesta

Muut saavutettavuusselosteet

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.