Danske ID -tunnistussovelluksen saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Danske ID -tunnistussovellusta ja on laadittu 9.1.2025. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialan toimijoiden verkko- ja mobiilipalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.

Palvelun saavutettavuuden tila

Palvelu täyttää kaikki saavutettavuusvaatimukset lukuun ottamatta vaatimusta WCAG 1.3.4 (Asento). Joissakin näytöissä on lukittu vaakasuora näyttötila, vaikka maisemaorientaatio toimii tableteissa. Käyttäjä saattaa huomata, että toiminto saattaa puuttua. Jos huomaat palvelussa jonkin muun saavutettavuuspuutteen, voit antaa palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen täällä (Avautuu uuteen välilehteen).

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö PL 320
00059 TRAFICOM
saavutettavuus(at)traficom.fi
Puhelinnumero vaihde: 029 534 5000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen välilehteen)

Lisää tietoa digitaalisten palvelujemme saavutettavuudesta

Muut saavutettavuusselosteet

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.