Danske Bankin Mobiilipankin saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Danske Bankin Mobiilipankkia ja on päivitetty 12.6.2024. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialan toimijoiden verkko- ja mobiilipalvelujen on oltava saavutettavia.
Palvelun saavutettavuus on arvioitu yhdessä ulkopuolisen asiantuntijaorganisaation kanssa.

Palvelun saavutettavuuden tila

Palvelu ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen ja täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain. Tällä sivulla on tarkempi lista oleellisimmista tunnistamistamme puutteista. Jos huomaat palvelussa jonkin muun saavutettavuuspuutteen, voit antaa palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme. Pyrimme korjaamaan puutteet.

Ei-saavutettava sisältö

  • 1.3.4 Asento (AA) Joissakin näytöissä on lukittu vaakasuora näyttötila, vaikka maisemaorientaatio toimii tableteissa. Käyttäjä saattaa huomata, että toiminto saattaa puuttua.
  • 1.4.11 Ei-tekstimuotoisen sisällön kontrasti (AA) Joissakin visuaaleissa, kuten napeissa, saattaa puuttua riittävä kontrastisuhde, mikä voi tehdä sisällön lukemisesta vaikeampaa.
  • 1.4.3 Kontrasti (minimi) (AA) Kontrasti ei ole riittävä joissakin tapauksissa. Tämä voi tehdä sisällön lukemisesta vaikeampaa näkövammaisille ihmisille.
  • 1.4.4 Tekstin koon muuttaminen (AA) Joitakin näyttöjä voi skaalata, ja kun käyttäjä suurentaa näkymän 200%:iin, jotkin toiminnot tai teksti saattavat kadota. Käyttäjän laitteen asetuksilla ei ehkä saada odotettuja tuloksia.
  • 2.1.1 Näppäimistö (A) Kaikkia toimintoja ei voida käyttää tai suorittaa näppäimistöä käyttäen.
  • 2.1.2 Ei näppäimistöansaa (A) Näppäimistön käyttäjät saattavat kohdata tilanteita, joissa he jäävät jumiin kenttään, eikä taakse- tai eteenpäin liikkuminen toimi - ellei vaihdeta esimerkiksi hiiren käyttöön.
  • 2.4.7 Näkyvä kohdistus (AA) Syöttökentistä saattaa puuttua "reunaviivat", jotka näyttävät kursorin sijainnin / fokuksen. Näppäimistön käyttäjillä voi olla vaikeuksia löytää kursorin sijainti.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)

Lisää tietoa digitaalisten palvelujemme saavutettavuudesta

Muut saavutettavuusselosteet

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.