MunRahat-sovelluksen saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee MunRahat-mobiilisovellusta ja on laadittu 1.2.2024. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialan toimijoiden verkko- ja mobiilipalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.

Palvelun saavutettavuuden tila

Palvelu ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen ja täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain. Tällä sivulla on tarkempi lista oleellisimmista tunnistamistamme puutteista. Jos huomaat palvelussa jonkin muun saavutettavuuspuutteen, voit antaa palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme. Pyrimme korjaamaan puutteet.

Ei-saavutettava sisältö

  • Sovellus toimii vain pystyasennossa (WCAG 1.3.4: Asento)
  • Sovelluksen tekstikokoa ei voi muuttaa eikä se noudata järjestelmän kokoasetusta. (WCAG 1.4.4: Tekstin koon muuttaminen)
  • Android-laitteilla elementtien kohdistus näkyy heikosti. (WCAG 2.4.7: Näkyvä kohdistus)

Valvontaviranomainen

Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)

Lisää tietoa digitaalisten palvelujemme saavutettavuudesta

Muut saavutettavuusselosteet

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.