MunRahat-sovelluksen saavutettavuusseloste
Tämä saavutettavuusseloste koskee MunRahat-mobiilisovellusta ja on laadittu 12.6.2024. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten alojen ja finanssialan toimijoiden verkko- ja mobiilipalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.
Palvelun saavutettavuuden tila
Palvelu ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen ja täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain. Tällä sivulla on tarkempi lista oleellisimmista tunnistamistamme puutteista. Jos huomaat palvelussa jonkin muun saavutettavuuspuutteen, voit antaa palautetta saavutettavuudesta verkkolomakkeellamme. Pyrimme korjaamaan puutteet.
Ei-saavutettava sisältö
- 1.3.4 Asento (AA) Joissakin näytöissä on lukittu vaakasuora näyttötila, vaikka maisemaorientaatio toimii tableteissa. Käyttäjä saattaa huomata, että toiminto saattaa puuttua.
- 1.4.4 Tekstin koon muuttaminen (AA) Joitakin näyttöjä voi skaalata, ja kun käyttäjä suurentaa näkymän 200%:iin, jotkin toiminnot tai teksti saattavat kadota. Käyttäjän laitteen asetuksilla ei ehkä saada odotettuja tuloksia.
- 2.4.7 Näkyvä kohdistus (AA) Syöttökentistä saattaa puuttua "reunaviivat", jotka näyttävät kursorin sijainnin / fokuksen. Näppäimistön käyttäjillä voi olla vaikeuksia löytää kursorin sijainti.
Valvontaviranomainen
Jos huomaat palvelussa muita saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille, niin vastaamme 14 päivän kuluessa. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
www.saavutettavuusvaatimukset.fi (avautuu uuteen ikkunaan)