Mobiilipankin löydät App Storesta ja Google Play -kaupasta hakusanalla “Danske Bank mobiilipankki”. Lataa sovellus ja käytä ensimmäisellä kirjautumiskerralla käyttäjätunnusta ja salasanaa sekä Danske ID -sovellusta tai tunnuslukulaitetta. Halutessasi voit salasanan sijaan jatkossa kirjautua sovellukseen sormenjälki- tai kasvotunnistuksella.
Kattava yleisnäkymä
Koko talous yhdellä näkymällä puhelimessa tai tabletissa – näet myös toisessa pankissa olevat tilisi.
Päivittäiset pankkiasiat
Tarkista saldot, tiliotteet ja palkkakuitit. Maksa laskut, siirrä rahaa säästöön, ja paljon muuta. Seuraa kulutustasi Tulot ja menot -näkymässä.
Sijoitukset
Aloita sijoittaminen esimerkiksi ryhtymällä kuukausisäästäjäksi. Seuraa markkinoita ja sijoitustesi kehitystä. Osta ja myy arvopapereita, kuten osakkeita, rahastoja ja ETF:iä.
E-laskut ja sopimukset
Maksa ja hyväksy e-laskuja sekä allekirjoita sopimuksia nelinumeroisella salasanallasi.
Hallinnoi korttejasi
Sulje tai avaa korttisi, hallitse korttien käyttörajoituksia sekä tarkista korttisi PIN-koodi. Avaa tili tai muokkaa tilisi maksurajoja.
Viestit
Saat meiltä rahanarvoisia vinkkejä. Voit olla meihin yhteydessä viestitse.
Asiakastuki mobiilipankissasi
Mobiilipankin Asiakastuki-osio tarjoaa kattavasti ohjeita niin päivittäis-, laina- kuin sijoitusasioissa.
Löydät apua pankkiasiointiin mobilipankistasi kohdasta Valikko > Asiakastuki.
Kysymyksiä ja vastauksia
Apua mobiilipankin käyttöön
Lue myös
Digitaaliset työkalut
Verkkopankki
Hoida päivittäiset pankkiasiat helposti verkkopankissa.
Työkalut
Danske ID -tunnistussovellus
Danske ID on mobiililaitteeseen ladattava tunnistussovellus, jolla voit kirjautua ja tunnistautua verkko- ja mobiilipankkiin helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelu
Pankkitunnukset ja kirjautuminen
Miten saan pankkitunnukset? Miten saan uuden salasanan? Lue usein kysytyt kysymykset liittyen pankkitunnuksiin tai kirjautumiseen.