Helppoa ja mutkatonta pankkiasiointia

 

Pankkitunnukset ovat avain helppoon ja turvalliseen asiointiin kaikissa palvelukanavissamme ja ja voimme hoitaa asiasi useimmiten jo siltä istumalta. Tunnukset koostuvat kolmesta osasta: henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi valittavanasi on joko mobiililaitteessa toimiva tunnistussovellus tai erillinen tunnuslukulaite. Ensimmäiset pankkitunnukset saat käymällä missä tahansa konttorissamme. Opastamme sinua samalla tunnusten ja palveluiden käytössä. 

Olemme apunasi puhelimitse myös iltaisin numerossa 0200 2580 ma–pe 9-16 (pvm/mpm).

Neuvomme sinua kaikissa pankkiasioissasi, olivat ne millaisia vain. Varaamalla ajan keskusteluun saat hoidettua asiasi juuri itsellesi sopivimpaan aikaan!

 

Varaa aika verkkotapaamiseen


Hoida nyt asiasi kätevästi 24/7

Mobiili- ja verkkopankissa voit itse digitaalisesti:

  • tarkastella oman taloutesi kokonaisnäkymää kaikissa pankeissa
  • hallita omia korttejasi
  • maksaa laskuja ja siirtää rahaa
  • hakea lainaa ja muutoksia kaikkiin nykyisiin palveluihisi
  • saada neuvoja säästämisen aloittamiseen ja varallisuuden hoitamiseen
  • keskustella asiantuntijamme kanssa
  • allekirjoittaa sopimuksia.

Käteisen nostaminen ja laskun maksaminen onnistuu myös automaateilla, kauppojen kassalla ja kioskeilla. Käteistä voit nostaa Otto-automaateilta. TalletusOtto-automaateilla voit käteiseen nostamisen lisäksi tallettaa seteleitä ja kolikoita. Seteleitä voit tallettaa myös OttoPlus-automaateilla. K-ruokakaupoista ja Tokmannilta voit nostaa käteistä, kun maksat ostoksesi debit-kortilla. Lisätietoja käteisnostoista saat osoitteista k-ruoka.fi ja tokmanni-konserni.fi. R-kioskilla voit maksaa laskuja ja nostaa ostoksen yhteydessä käteistä kassalta. Lisätietoja palvelusta saat osoitteesta r-kioski.fi

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.