Mobiilipankki

Hoida pankkiasiasi helposti ja nopeasti omalla älylaitteellasi, silloin kun sinulle itsellesi sopii.

58a452ed-00090254-33467df1

Kattava yleisnäkymä

Koko talous yhdellä näkymällä nyt puhelimessa tai tabletissa - näet myös toisessa pankissa olevat tilisi.


Päivittäiset pankkiasiat

Tarkista saldot, maksa laskut, tarkista palkkakuitti, siirrä rahaa säästöön, ja paljon muuta. Kaikki helposti ja mobiilisti


Viestit

Saat meiltä rahanarvoisia vinkkejä sekä voit olla meihin yhteydessä viestitse.

E-laskut ja sopimukset

Maksa ja hyväksy e-laskuja ja allekirjoita sopimuksia nelinumeroisella salasanallasi.


Sijoitukset

Seuraa markkinoita ja käy arvopaperikauppaa.


Hallinnoi korttejasi

Sulje tai avaa korttisi. Hallitse korttien käyttörajoituksia.


Kattava yleisnäkymä

Koko talous yhdellä näkymällä - myös toisessa pankissa olevat tilisi.


Päivittäiset pankkiasiat

Tarkista saldot, maksa laskut, tarkista palkkakuitti, siirrä rahaa säästöön ja paljon muuta. Kaikki helposti ja mobiilisti.


Viestit

Saat meiltä rahanarvoisia vinkkejä sekä voit olla meihin yhteydessä viestitse. Voit myös lisätä viestiin liitetiedostoja. 


E-laskut ja sopimukset

Maksa ja hyväksy e-laskuja ja allekirjoita sopimuksia ilman turvakorttia.


Sijoitukset

Seuraa markkinoita ja käy arvopaperikauppaa.


Hallinnoi korttejasi

Sulje tai avaa korttisi. Hallitse korttien käyttörajoituksia.


Uusi mobiilipankki ja uudet ominaisuudet

  • Seuraa ja hoida raha-asiasi entistäkin helpommin
  • Näet myös muiden pankkien tilitiedot
  • Kirjaudu sisään sormenjälkitunnistuksella
  • Korttiturvallisuus taskussasi

Katso uudet ominaisuudet

31799211-00090254-f3cb27d6
C09D4A29059B2C01

MunRahat-palvelu lapsille

MunRahat-palveluun avulla lapsi voi opetella raha-asioiden hoitoa. Palveluun sisältyy sovellus, jota käyttämällä lapsi oppii myös vastuullista rahankäyttöä ja säästämistä digitaalisessa ympäristössä. Huoltaja voi mobiilipankissa kätevästi siirtää rahaa lapsen sovellukseen ja hallinnoida lapsen tilejä. 

Lue lisää MunRahat-palvelusta
Lataa sovellus lapsen puhelimeen

Jatkamme uuden mobiilipankin kehittämistä

Lisäämme sovellukseen säännöllisesti uusia toiminnallisuuksia, joten jos jotain ei vielä löydy, olemme todennäköisesti jo tekemässä sitä. Haluaisimme kehittää sovellusta yhdessä kanssasi, joten otamme mielellämme vastaan palautetta sovelluksessa olevalla palautetoiminnolla.

Esimerkkejä kehitteillä olevista ominaisuuksista:

  • sijoitustoiminnallisuuksia
  • viestipalveluita
  • apuvälineitä säästämiseen

Kysymyksiä ja vastauksia

  • Miten voin ladata mobiilipankin?

    Sovelluksen voi ladata App Storessa ja Google Playssa. Voit etsiä sen hakusanoilla "Danske Bank mobiilipankki". Kun olet kirjautunut sisään, voit jatkossa myös valita sormenjälki- tai kasvotunnistautumisen. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinun tulee käyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa sekä Danske ID -sovellusta tai tunnuslukulaitetta.

  • Voinko käyttää mobiilipankkia useammalla laitteella?
    Voit käyttää mobiilipankkia useammalla laitteella niin, että sinun ei tarvitse joka kerta syöttää pankkitunnuksiasi. Mobiilipankin laitesidonta onnistuu tällä hetkellä kolmelle eri laitteelle, eli voit ladata ja kirjautua mobiilipankkiin esimerkiksi tabletilla ja puhelimellasi. Kun käytät mobiilipankkia uudella laitteella ensimmäistä kertaa, syötä pankkitunnustesi käyttäjätunnus sekä salasana ja käytä tunnistusvälineenä joko Danske ID -tunnistussovellusta tai tunnuslukulaitetta. Tämän jälkeen voit valita, kirjaudutko jatkossa mobiilipankkiin nelinumeroisella salasanalla vai sormenjälkitunnistuksella. 
  •  Miten maksan hyväksymättömiä maksuja mobiilipankissa?
    Ne hyväksymättömät maksut, jotka olet tehnyt mobiilipankissa, voit myös nähdä ja hyväksyä toistaiseksi vain mobiilipankissa. Hyväksy muut hyväksymättömäksi jättämäsi maksut verkkopankissasi. Kun olet hyväksynyt maksun, maksu näkyy tilitapahtumissa tai erääntyvissä maksuissa sekä mobiilipankissa että verkkopankissa.
  • Miten maksan laskuja mobiilipankilla?
    395fcdc8-00090254-a03d90a3
  • Kuinka muokkaan oletustiliäni, jolta maksut menevät?

    Valitse mobiiipankin ylävalikosta kohta Tilit. Valitse tililistan yläpuolelta (kolme pistettä) 'Järjestä tilit'. Voit siirrellä tilit haluamaasi järjestykseen, ylin tili on oletustilisi. 

  • Teen usein maksun samalle vastaanottajalle. Kuinka saan maksun kopioitua?
    Maksaessasi laskua tai tehdessäsi tilisiirtoa, voit tallentaa vastaanottajan saajaluetteloon. Kun olet syöttänyt maksun ja vastaanottajan tiedot, valitse kohta 'Siirrä tili saajaluetteloon' ja hyväksy maksu. Näin tilinumero ja vastaanottajan nimi on sinulla valmiina tallessa tehdessäsi maksun seuraavan kerran. Viitenumeroa ei ole mahdollista tallentaa.
  • Miten voin saada ilmoituksen saapuneesta e-laskusta?

    Saat automaattisesti ilmoituksen saapuneesta e-laskusta mobiililaitteeseesi. Ilmoitus koskee e-laskuja, jotka vaativat hyväksymisen. Tarkista mobiilipankin asetuksista, että olet sallinut ilmoitukset kohdassa Valikko > Asetukset > Ilmoitukset. 

  • Miten saan yrityksen tilin näkyviin mobiilipankkiin? 

    Yritystunnuksille ja -tileille on oma mobiilisovelluksensa, jonka löydät sovelluskaupasta hakusanalla "Mobile Business". Sovelluksen käyttöä varten tarvitset yrityksen pankkitunnukset ja tunnuslukulaitteen. 

  • Mistä saan tarvittaessa apua mobiilipankin käytössä?
    Mikäli haluat saada neuvoja mobiilipankin käytöstä, voit ottaa meihin yhteyttä chatissa tai soittaa meille numeroon 0200 2580 ma–pe 8-18 (pvm/mpm). Asiakaspalvelijamme neuvovat sinua mielellään.

Lataa mobiilipankki


Etkö ole Danske Bankin asiakas?

Voit silti ladata sovelluksen ja käyttää valuuttalaskuria.