Palvelut henkilöasiakkaille
Henkilöasiakkaiden puhelinasiakaspalvelu palvelee rajoitetusti 1.2. klo 9–16 numerossa 0200 2580 (pvm/mpm). Danske Bankin asiakaspalvelun chat palvelee klo 9–16.
Korttien ja pankkitunnusten sulkupalvelu palvelee asiakkaita normaalisti 24/7 numerossa 0200 2585 (pvm/mpm).
Asiakkaat voivat hoitaa pankkiasioitaan laajasti myös verkko- ja mobiilipankissa.
Danske Bankin konttoreissa pyritään palvelemaan asiakkaat, jotka ovat sopineet tapaamisen etukäteen, ja tarvittaessa asiakkaisiin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä tapaamisen siirtämiseksi.
Danske Bankin Helsingin Narinkkatorin infopiste palvelee asiakkaita pankkitunnuksiin, salasanoihin ja kortteihin liittyvissä asioissa lakon aikana normaalisti klo 10–16.30. Danske Bankin muut infopisteet ja kassa- ja käteispalvelut palvelevat asiakkaita maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin eikä lakolla näin ollen ole vaikutusta niiden aukioloihin.
Palvelut yritysasiakkaille
Yritysasiakkaiden puhelinpalvelu numerossa 0100 2580 (pvm/mpm) on 1.2. lakon vuoksi suljettu. Yritysasiakkaiden päivittäis- ja maksuliikeasioissa palvelemme kotisivujen ja Districtin chatin kautta sekä District viestein.
Ohjelma- ja aineistosiirtopalvelujen tuki 0600 125 25 (1,19 €/min + pvm/mpm) on auki 8–16. Jonotusajat palvelussa voivat lakon vuoksi olla tavallista pidempiä.
Korttien ja pankkitunnusten sulkupalvelu palvelee asiakkaita normaalisti 24/7 numerossa 0200 2585 (pvm/mpm).
Danske Finance
Danske Financen puhelinpalvelu palvelee rajoitetusti torstaina 1.2. Aukioloaika on normaalista poiketen klo 9–12.
Konttorit ja puhelinpalvelut avautuvat normaalisti perjantaina 2.2.2024, mutta osassa palveluita saattaa vielä lakon vuoksi esiintyä viiveitä.
Danske Bank tiedottaa omille asiakkailleen palveluissaan tapahtuvista muutoksista ja palvelujen saatavuudesta pankin kotisivuilla osoitteessa danskebank.fi sekä Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.
Pahoittelemme asiakkaille työmarkkinahäiriöstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.