Kirjautuminen QR-koodilla ei onnistu – mitä teen?

Jos kirjautuminen ei onnistu QR-koodilla, tarkista tai tee seuraavat asiat.

  • Varmista, että laitteesi käyttöjärjestelmäversio on Android 9.0 tai uudempi tai iOS 14 tai uudempi. Tätä vanhemmat versiot eivät enää tue Danske ID:n käyttöä.
  • Tarkista, että käytössäsi on aina Danske ID -sovelluksen uusin versio, vähintään 1.6.2. Päivitä tarvittaessa.
  • Varmista, että olet antanut Danske ID -sovellukselle luvan käyttää laitteesi kameraa. Jos et salli laitteen kameran käyttöä, et voi käyttää Danske ID:tä tunnistautumista vaativissa palveluissa. Mobiililaitteen asetuksista voi tarkistaa, että Danske ID:lle on annettu lupa käyttää laitteen kameraa. Tarkat asetuspolut vaihtelevat laitekohtaisesti.
  • Poista ja lataa Danske ID uudelleen sovelluskaupasta.
  • Sammuta laite ja käynnistä se uudelleen.
  • Vaihda verkkoyhteys wifistä mobiilidataan tai päinvastoin.
  • Älä käytä selaimelle tallennettuja suosikkeja tai kirjanmerkkejä, vaan kirjoita osoiteriville danskebank.fi ja valitse Kirjaudu.
  • Jos käytät verkkopankkia tietokoneen hiiren kanssa, varmista ettei hiiren osoitin peitä QR-koodia, koska se voi vaikuttaa koodin lukemiseen.

Saatko Danske ID:llä kirjautuessa ilmoituksen ”Tähän laitteeseen ei ole asennettu sovellusta”

Oliko tästä sisällöstä sinulle hyötyä?

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.