Sulkupalvelu – Pankkitunnukset ja maksukortit

Katoamisilmoitukset ja sulkupalvelu 24h

0200 2585 (pvm/mpm)
ulkomailta: +358 200 2585

Jos korttisi tai sen tiedot ovat joutuneet vääriin käsiin, sulje korttisi välittömästi.

 Voit sulkea kortin mobiilipankissa väliaikaisesti tai pysyvästi. Verkkopankissa suljet kortin pysyvästi.

  • Mobiilipankissa
    • Väliaikaisesti: Kortit > valitse kortti > Sulje kortti väliaikaisesti
    • Pysyvästi: Kortit > valitse kortti > Korvaa kortti uudella ja valitse sulkemisen syy
  • Verkkopankissa
    Kortit ja valuutta > Katsele korttiesi tietoja > Sulje kortti
  • Puhelimitse
    0200 2585 (pvm/mpm). Sulkupalvelu on avoinna 24 h.

Jos korttisi on varastettu tai et tunnista kortilla tapahtunutta veloitusta, tee tapahtuneesta korttireklamaatio.
Lue ohjeet korttireklamaation tekoon


Jos epäilet, että pankkitunnuksesi ovat vaarassa

1. Lukitse pankkitunnukset

Verkkopankissa:

Omat asetukset > Muuta pankkitunnusten tietoja tai lukitse ne

Sulkupalvelussa:

0200 2585 (pvm/mpm).  Asiantuntijamme ovat apunasi 24 h

Automaattisessa puhelinpalvelussa:

Automaattinen puhelinpalvelu on käytettävissä vuorokauden ympäri. Soita numeroon 0200 2581 (pvm/mpm). Jos et ole aktivoinut pikatunnistusta, palvelun käyttö edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan muistamista. Valitse valikosta ”Turvapalvelut” painamalla ”5” ja seuraa puhelun aikana annettuja ohjeita.

2. Varaa aika uusia pankkitunnuksia varten

Varaa aika konttorille uusien pankkitunnuksien noutoa varten soittamalla asiakaspalveluun 0200 2580 ma–pe 9–16 (pvm/mpm). Muista ottaa voimassa oleva henkilöllisyystodistus eli passi tai kuvallinen henkilökortti mukaan.

Content is loading
Näytä
Sulje
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.