Sulkupalvelu – Pankkitunnukset ja maksukortit
Katoamisilmoitukset ja sulkupalvelu 24h
0200 2585 (pvm/mpm)
ulkomailta: +358 200 2585
Jos korttisi tai sen tiedot ovat joutuneet vääriin käsiin, sulje korttisi välittömästi.
Voit sulkea kortin mobiilipankissa väliaikaisesti tai pysyvästi. Verkkopankissa suljet kortin pysyvästi.
- Mobiilipankissa
- Väliaikaisesti: Kortit > valitse kortti > Sulje kortti väliaikaisesti
- Pysyvästi: Kortit > valitse kortti > Korvaa kortti uudella ja valitse sulkemisen syy
- Verkkopankissa
Kortit ja valuutta > Katsele korttiesi tietoja > Sulje kortti - Puhelimitse
0200 2585 (pvm/mpm). Sulkupalvelu on avoinna 24 h.
Jos korttisi on varastettu tai et tunnista kortilla tapahtunutta veloitusta, tee tapahtuneesta korttireklamaatio.
Lue ohjeet korttireklamaation tekoon
Jos epäilet, että pankkitunnuksesi ovat vaarassa
1. Lukitse pankkitunnukset
Verkkopankissa:
Omat asetukset > Muuta pankkitunnusten tietoja tai lukitse ne
Sulkupalvelussa:
0200 2585 (pvm/mpm). Asiantuntijamme ovat apunasi 24 h
Automaattisessa puhelinpalvelussa:
Automaattinen puhelinpalvelu on käytettävissä vuorokauden ympäri. Soita numeroon 0200 2581 (pvm/mpm). Jos et ole aktivoinut pikatunnistusta, palvelun käyttö edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan muistamista. Valitse valikosta ”Turvapalvelut” painamalla ”5” ja seuraa puhelun aikana annettuja ohjeita.
2. Varaa aika uusia pankkitunnuksia varten
Varaa aika konttorille uusien pankkitunnuksien noutoa varten soittamalla asiakaspalveluun 0200 2580 ma–pe 9–16 (pvm/mpm). Muista ottaa voimassa oleva henkilöllisyystodistus eli passi tai kuvallinen henkilökortti mukaan.