Häiriötiedotteet
Tältä sivulta löydät tietoa mahdollisista palveluhäiriöistä ja niiden vaikutuksista sekä ratkaisuja yleisimpiin teknisiin haasteisiin.
Tällä hetkellä ei tiedossa olevia häiriöitä.
Häiriöt pankkipalveluissa – Miten toimin?
Haluamme varmistaa, että pankkiasiointisi sujuu mahdollisimman mutkattomasti. Pyrimme ratkaisemaan häiriötilanteet mahdollisimman nopeasti. Yleensä tekniset häiriöt ovat lyhytkestoisia, joten suosittelemme kokeilemaan palveluitamme hetken kuluttua uudelleen. Häiriötilanteen sattuessa asiakaspalvelumme voi tilapäisesti ruuhkautua.
Ratkaisuja yleisimpiin teknisiin haasteisiin
Usein tekniset haasteet voidaan ratkaista omatoimisesti. Mikäli kohtaat haasteita palveluidemme käytössä, kokeile seuraavia toimenpiteitä:
Mobiilipankissa tai Danske ID:llä
- Tarkista, että sovellus on päivitetty tai asenna päivitys.
- Käynnistä laite uudelleen.
- Poista ja lataa sovellus tarvittaessa uudelleen sovelluskaupasta.
- Varmista, että laitteen käyttöjärjestelmä on ajan tasalla ja päivitä se tarvittaessa.
- Vaihda verkkoyhteys Wi-Fiin tai mobiilidataan.
Selaimella
- Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet.
Lisätietoa ja ohjeet - Sulje selain ja avaa se uudelleen.
- Älä käytä selaimelle tallennettuja suosikkeja tai kirjanmerkkejä, vaan kirjoita osoiteriville danskebank.fi.
- Kokeile asiointia toisella selaimella tai laitteella.
- Varmista, että laitteen ja selaimen päivitykset ovat ajan tasalla.
Kerromme häiriöistä lähtökohtaisesti niissä kanavissa, joita häiriö koskee.