Asiakastuki

Verkkopankin asiakastuki auttaa sinua kaikissa kysymyksissäsi verkkopankkiin tai sen käyttöön liittyen.

Verkkopankin Asiakastuki (pvm/mpm)
Henkilöasiakkaat, ma - pe 8 - 20
0200 2589

Yritysasiakkaat, ma - pe 8 - 18
0100 2580

Kysytyimmät kysymykset

  • Tekniset vaatimukset
  • Miksi en saa avattua lainan ehtoja ja liitteitä?

    Miksi en saa avattua lainan ehtoja ja liitteitä?

    Lainojen ehtojen ja liitteiden avaamiseen tarvitaan Adobe Reader -ohjelma, jonka saat veloituksetta www.adobe.fi -osoitteesta.

    Jos koneelta löytyy jo Adobe Reader -ohjelma, mutta ehdot ja liitteet eivät avaudu, niin poista koneellasi oleva Adobe Reader ja käy asentamassa yllä mainitusta osoitteesta ohjelma uudestaan. Voit myös kokeilla ehtojen ja liitteiden avaamista toisella internet-selaimilla.

  • Miten tyhjennän selaimen välimuistin?
  • Mistä löydän erääntyvät maksut?

    Mistä löydän erääntyvät maksut?

    Erääntyvät maksut löytyvät kunkin tilin tilitapahtumien (Verkkopankissa: Tilit > Tapahtumat) ylävalikosta kuukausien oikealta puolelta kohdasta Erääntyvät maksut.

  • Miten sovin verkkopankin käytöstä?

    Miten sovin verkkopankin käytöstä?

    Verkkopankin käyttöä varten tulee olla verkkopankkitunnukset, jotka voi käydä noutamassa lähimmästä Danske Bankin konttorista. Konttoriasiointia varten on hyvä varata aika etukäteen, niin saadaan varmasti hoidettua verkkopankkitunnukset kerralla kuntoon.

  • Miksi käyttäjätunnus ja salasanani ovat valmiiksi näytöllä, kun olen kirjautumassa verkkopankkiin?

    Miksi käyttäjätunnus ja salasanani ovat valmiiksi näytöllä, kun olen kirjautumassa verkkopankkiin?

    Internet-selaimet, kuten Internet Explorer, Google Chrome ja Mozilla Firefox, tallentavat käyttäjän suostumuksella salasanoja omiin tietoihinsa käytön helpottamiseksi. Verkkopankkiin kirjautuessa käyttäjätunnusta ja salasanaa ei tulisi tallentaa selainten asetuksiin turvallisuuden vuoksi, koska silloin kirjautumiseen riittää pelkästään turvakortti.

    Internet-selaimen asetuksista voi käydä poistamassa tallennetut salasanat, sekä valita ettei vastaisuudessa enää tarjoa salasanojen tallentamista. Jos tarvitset apua, voit soittaa Verkkopankin Asiakastukseen.

  • Miten poistun verkkopankista turvallisesti?

    Miten poistun verkkopankista turvallisesti?

    Verkkopankki-istunto lopetetaan turvallisesti kirjautumalla Verkkopankista ulos Kirjaudu ulos –painikkeesta ruudun oikeasta yläkulmasta. Yhteyden katkettua on hyvä myös tyhjentää selaimen välimuisti.

  • Miksi sivun ylälaitaan tulee ilmoitus "Pankkitoimintojen suojaus käytössä"?

    Miksi sivun ylälaitaan tulee ilmoitus "Pankkitoimintojen suojaus käytössä"?

    Mikäli käytössäsi on F-Securen Pankkitoimintojen suojauspalvelu, se saattaa estää verkkopankin toiminnan. Kyseessä ei ole Danske Bankin palvelu, voit olla yhteydessä F-Secureen.

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.