Näitä meiltä nyt kysytään

Pahoittelemme ruuhkaa asiakaspalvelussamme.
Katso alta vastaukset kysymyksiin, jotka tällä hetkellä mietityttävät asiakkaitamme.

Häiriöitä verkko-ostojen vahvistamisessa 15.1.2021

Osalla asiakkaistamme saattaa tällä hetkellä ilmetä ongelmia verkko-ostojen vahvistamisessa pankkitunnuksilla tai salasanalla. Verkko-ostojen vahvistusta tai kortin liittämistä palveluun kannattaa kokeilla myöhemmin uudelleen. Voit myös yrittää tunnistautumista käyttämällä toista selainta tai laitetta.

Ongelmaa korjataan parhaillaan, pahoittelemme asiasta aiheutunutta vaivaa.

Sain tekstiviestin, jossa lukee "Hei! Olemme lähettäneet sinulle asiakastiedotteen, joka on luettavissa mobiili- ja verkkopankin Arkistossa kohdassa Pankkiposti. Ystävällisin terveisin, Danske Bank". Mitä teen, onko kyseessä huijaus?

Kyseessä ei ole huijaus, olet saanut asiakastiedotteen liittyen huhtikuussa voimaan tuleviin hinnastomuutoksiin. 

Tiedote ei vaadi sinulta toimenpiteitä ja voit lukea tiedotteen verkko- tai mobiilipankissasi.

 

Sain palvelumaksuerittelyn. Tarvitseeko minun tehdä jotain?

Sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Olemme lähettäneet maksupalveluerittelyn kirjeenä tai verkkopankkiin asiakkaillemme kaikista vuonna 2020 veloitetuista palvelumaksuista. Erittely on lähetetty myös jo lopetetuista tileistä eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.

 


Miten vahvistan korttiostoni verkossa ja sovelluksissa?
Miksi ostot täytyy vahvistaa?

Korttiostot verkossa ja mobiilisovelluksissa vahvistetaan Danske Bankin pankkitunnuksilla tai kahden salasanan avulla 11.1.2021 alkaen.

Vaatimus on osa EU:n turvalliseen maksamiseen liittyvää lainsäädäntöä.

Lue lisää korttiostojen vahvistamisesta



Sain uuden kortin. Mitä teen?

Otat uuden korttisi käyttöön maksaessasi kortilla ensimmäistä kertaa ja näppäilemällä kortin PIN-koodin.

Kun olet käyttänyt korttia ja PIN-koodia ensimmäisen kerran, voit sen jälkeen maksaa kortilla myös lähimaksulla.  Vaihtoehtoisesti voit ottaa kortin käyttöön mobiilipankissasi kohdassa 'Kortit > oma kortti > Aktivoi kortti' tai käyttämällä korttiasi pankkiautomaatilla niin, että näppäilet PIN-koodin.

Lue lisää korteista ja maksamisesta >

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät kattavasti vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin. 

Tarvitsen apua