Löydä kätevin tapa hoitaa pankkiasiat

Mobiili- ja verkkopankissa hoidat päivittäiset pankkiasiat nopeasti itse ja kotisivuilta löydät neuvoja sekä vastauksia. Asiantuntijoihimme saat yhteyden useassa eri kanavassa. Katso alla olevasta valikosta, missä arjen pankkiasiointi hoituu näppärimmin!


Haluatko vinkkejä mobiilipankin, DanskeID:n tai verkkopankin käyttöön? Lue lisää mobiilipankista, Danske ID:stä tai teknisestä tuesta.

Sinua lähimmän konttorin aukioloajat ja palvelutilanteen voit tarkastaa konttorihaun avulla.

Päivittäisasiointi

  • Asiakkuus ja pankkitunnukset
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori
    Lisätietoja
    Asiakkuuden avaaminen Helpoin tapa tulla asiakkaaksemme toisen pankin verkkotunnuksilla, lue lisää Tule asiakkaaksi -osiosta.
    Etuohjelmaan liittyminen ja muutokset etuohjelmaan Ajanvarauksella
    Uudet pankkitunnukset kadonneiden tai suljettujen tilalle Onnistuu myös kotisivujen kautta Tilaa pankkitunnukset -osiosta.
    Pankki­tunnusten sulkeminen
  • Tilit
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori
    Lisätietoja
    Tilin avaaminen ja lopetus

    Lähetä viesti

    Ajanvarauksella
    Tilin käyttövaltuuksien muutokset

    Lähetä viesti

    Ajanvarauksella
    Yhteistilin avaaminen ja sulkeminen Lähetä viesti Lähetä viesti Ajanvarauksella
    Vuokravakuustilin avaaminen, muutokset ja sulkeminen Ajanvarauksella Vuokravakuustilin voi myös sulkea lähettämällä sopimus siinä lukevaan osoitteeseen.
    Tilin nimen muuttaminen
    Tilin saldon ja tapahtumien tarkastelu
    Tiliote
    Tilisiirto omien tilien välillä
    Käyttöoikeuksien lisääminen, muokkaus ja poistaminen

    Lähetä viesti

  • Kortit ja käteinen
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori
    Lisätietoja
    Käteisen rahan tallettaminen tilille Käteisen tallettaminen onnistuu myös helposti TalletusOtto-automaatilla.
    Uuden kortin tilaaminen
    Uuden kortin tilaaminen kadonneen tai rikkoutuneen tilalle
    Kortin sulkeminen (väliaikainen tai pysyvä)
    Korttimuutokset
    Maarajaus

    Lue ohjeet, kuinka asetat maarajauksen korttiisi mobiili- tai verkkopankissa.

  • Maksaminen
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori
    Lisätietoja
    Laskujen maksaminen

    Laskuja voi maksaa myös maksukuoripalvelun avulla, joka soveltuu satunnaisten laskujen maksamiseen, jos käytössä ei ole verkkopankkia. Lue lisää maksukuoripalvelusta.

    Laskujen maksaminen viivakoodilla
    Toistuvan maksun tekeminen ja muutokset toistuviin maksuihin
    E-laskun tilaaminen ja muutokset E-laskuihin

    Voit tehdä avoimiin E-laskuihin muutoksia mobiilipankissa.

    Suoramaksusopimuksen tekeminen ja muokkaaminen
  • Alaikäisen pankkiasionti
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori
    Lisätietoja
    MunRahat-sovelluksen käyttöönottaminen
    Tilin avaaminen ja lopettaminen

    Lähetä viesti

    Ajanvarauksella
    Uuden kortin tilaaminen Ajanvarauksella
    Uuden kortin tilaaminen kadonneen
    tai rikkoutuneen tilalle
    Kortin sulkeminen
    Uusi pankkitunnussopimus
    Uudet pankkitunnukset kadonneiden
    tai suljettujen tilalle
    Pankkitunnusten sulkeminen
    Käyttöoikeusmuutokset alaikäisen tiliin Ajanvarauksella
    Lahjatilin avaaminen Ajanvarauksella
  • Kuolinpesän asioiden hoito
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori Lisätietoja
    Palveluyhteenvedon tilaaminen (vainajan kotiosoitteeseen)

    Lähetä viesti

    Lähetä viesti

    Helpoiten tilaat palveluyhteenvedon perunkirjoitusta varten kotisivuiltamme: Tilaa palveluyhteenveto.
    Laskujen maksaminen

    Laskuja voi maksaa myös maksukuoripalvelun avulla. Lue lisää maksukuoripalvelusta.

    Kuolinpesän dokumenttien toimittaminen Ajanvarauksella
  • Toisen puolesta asiointi

Lainat

  • Lainat
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori Lisätietoja
    Lainan hakeminen

    Voit hakea lainaa, vaikka et vielä olisi Danske Bankin asiakas. Kätevimmin hakemuksen täyttäminen sujuu kotisivuillamme: Lainahakemus.

    Lyhennysvapaan hakeminen ja muutokset lainoihin Helpoiten lainamuutoksen teet itse verkkopankissa. Kirjaudu verkkopankkiin ja valitse: Lainat > Muuta lainaa. Voit hakea muutosta esimerkiksi lainan kuukausierän suuruuteen ja eräpäivään.
    Lainan numero Lainan numero on mobiili- ja verkkopankissa näkyvä lainan tilinumero.
    Asuntolainan korkosuojaus

    Lähetä viesti

    Lähetä viesti

    Helpoiten haet korkosuojausta tai lainaturvaa lähettämällä meille viestin mobiili- tai verkkopankissa. Lue lisää Lainaturvasta.
    Luottokortin hakeminen
    Luottokortin muutokset

    Voit hakea korotusta kortin luottorajaan, muokata luottokorttisi maksun eräpäivää, minimilyhennystä ja valita kaksi maksuvapaata kuukautta. Kirjaudu verkkopankkiin ja valitse: Kortit ja valuutta > Muuta korttia.

    Lainan tiedot

    Koko lainan maksuohjelman nykyisellä korkotasolla näet verkkopankin lainan Tiedot-välilehdeltä Maksuohjelma-painikkeen takaa. Voit tarkastella maksuohjelmaa, korkotietoja ja maksettuja korkoja kuluvalta ja edelliseltä vuodelta.

    Opintolainan hakeminen

    Lue lisää opintolainasta.

    Opintolainan maksuerän muuttaminen

    Mikäli haluat opintolainan maksuerän tulevan E-laskuna, lähetä meille viesti mobiili- tai verkkopankissa. Jos haluat hakea muutosta opintolainan maksuerään, kirjaudu verkkopankkin ja valitse Lainat > Hae muutosta opintolainaan.

    ASP-tilin avaaminen

    Lähetä viesti

    Lähetä viesti

    Lue lisää ASP-tilistä.

    Asuntokaupan ajanvaraus

    Soitathan puhelinpalveluumme varataksesi ajan asuntokauppoihin.

    Yleiset vakuustiedustelut

    Lähetä viesti

    Lähetä viesti

    Mikäli soitat vakuustiedusteluissa asiakaspalveluumme, valitse puhelimessa valikosta laina-asiat.

Sijoittaminen ja säästäminen

  • Sijoittaminen ja säästäminen
    Mobiili­pankki Verkko­pankki Puhelin­palvelu Konttori Lisätietoja
    Säästämisen aloittaminen

    Lue lisää oppaastamme: Miten aloitan säästämisen?

    Arvo-osuustilin avaaminen

    Arvo-osuustili kuuluu Danske Kaupankäynti Online palveluun. Tutustu palveluun kotisivuillamme: Danske Kaupankäynti Online 

    Osakesäästötilin avaaminen

    Voit avata Osakesäästötilin helposti verkkopankissa. Lue lisää Osakesäästötilistä.

    Kuukausisäästämisen aloittaminen

    Mutkattomin tapa kuukausisäästämisen aloittamiseen on Danske Varainhoito Online -palvelu. Lue lisää kotisivuiltamme: Danske Varainhoito Online.

    Sijoitusten seuranta ja kaupankäynti
    Varojen lunastaminen rahastosta
    Lapselle säästämisen aloittaminen

    Jatkuvan rahastosäästämisen lapsellesi voit aloittaa helposti verkkopankista ottamalla käyttöön täysin digitaalisen Danske Kaupankäynti Online -palvelun. Lue lisää erilaisista lapselle säästämisen vaihtoehdoista.

    Sijoittajan lisäpalvelut

    Tutustu kattaviin sijoittajan lisäpalveluihin.