Ota yhteyttä

Valitse aihealue

Tilit, kortit ja maksaminen Verkko- ja mobiiliasiointi Säästäminen ja sijoittaminen Lainat

Vastaamme chatissa arkisin klo 9-16.

Huomaathan, että henkilökohtaiset pankkiasiat saat hoitoon verkkopankin chatissa. Löydät chatin verkkopankin oikeasta yläkulmasta kohdasta Ota yhteyttä ja usein kysyttyä > Chattaa kanssamme.

  • Kysy chatissa
  • Soita meille

    Asiakaspalvelu
    0200 2580 Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm  ma-pe 9-16


    Palvelunumero senioreille ja erityisryhmille
    0200 25889 Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm  ma-pe 9-16

    Nopeuta asiointiasi - tunnistaudu pankkitunnuksillasi. Meille soittamasi puhelut ja pyynnöstäsi tai tiedustelusi perusteella sinulle soittamamme puhelut voidaan nauhoittaa ja tallentaa dokumentointia varten sekä turvallisuussyistä. Jos keskustelemme kanssasi sijoituspalveluista, olemme velvollisia nauhoittamaan puhelut ja säilyttämään tallenteet.

    Kortin ja pankkitunnusten sulkeminen
    0200 2585 Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm 24h

    Uudet asiakkaat
    0100 1580 Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm ma-pe 9-16

    Saldo- ja tapahtumatietojen tarkistus
    0200 2581 Puhelun ja jonotuksen hinta on pvm/mpm 24h automaattinen puhelinpalvelu
    Voit kätevästi kuunnella tilisi, luottokorttisi ja Käyttölainasi käyttövara- ja tapahtumatiedot sekä tilata ne tekstiviestinä matkapuhelimeesi. Palvelun käyttö vaatii pankkitunnukset.

  • Lähetä viesti
  • Löydä meidät

    Etsi lähin konttori tai pankkiautomaatti

    Kirjoita hakusanaksi kaupunki tai postinumero. Haun jälkeen voit rajata hakutulosta etsimääsi palveluun. Konttorien lisäksi löydät haulla paikkakuntasi Otto.- ja TalletusOtto-automaatit.

    Lista konttoreistamme

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.