Ajankohtaista
Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, joten puheluihin ja viesteihin vastaaminen kestää tällä hetkellä tavallista kauemmin. Käsittelemme meille saapuneet yhteydenotot niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestä!
Löydä kätevin tapa hoitaa pankkiasiasi
Apua pankkiasiointiin
Miksi Danske ID:n päivitys ei onnistu Huawei- ja Honor-puhelimella?
Kuinka lopetan tarpeettoman Säästötilin?
Ohjeita huijauksien varalle
Näin otan uuden kortin käyttöön.
Miten käytän Danske ID -tunnistussovellusta tai tunnuslukulaitetta?
Mitä teen, jos pankkitunnukseni eivät toimi tai ovat lukkiutuneet?
Tutustu muihin ohjeisiin
Valitse sopivin aihe
Ota yhteyttä
Huomaathan, että henkilökohtaiset pankkiasiat saat hoitoon kirjautumalla verkkopankkiisi. Löydät chatin verkkopankin oikeasta yläkulmasta kohdasta Ota yhteyttä ja usein kysyttyä > Chattaa kanssamme.