Jaa

Avasimme uuden kassapalveluyksikön Helsingin keskustaan, Kampin Narinkkatorille – sinne, missä asiakkaammekin liikkuvat

Haluamme palvella asiakkaitamme entistä kattavammilla aukioloajoilla erinomaisten liikenneyhteyksien äärellä.

 

Olemme avanneet Helsingin keskustaan, Kampin Narinkkatorille, uuden kassapalvelupisteen, jossa palvelemme asiakkaitamme käteisnostoissa ja muissa päivittäispalveluissa pidemmillä aukioloajoilla, eli klo 10–17. Uusi kassapalvelupiste sijaitsee erinomaisten liikenneyhteyksien äärellä, pääkaupunkiseutulaisen työ- ja vapaa-ajanmatkalogistiikan keskiössä ja sinne on suurella osalla pääkaupunkiseudun asiakkaistamme helppo tulla. 

Asiakkaamme hoitavat pääosan pankkiasioinnistaan verkossa tai puhelimitse ja käteispalveluiden kysyntä on viime aikoina laskenut noin 30 % vuodessa. ”Haluamme edelleen tarjota myös pääkaupunkiseudulla asuville asiakkaillemme mahdollisuuden hoitaa käteisnostot ja muut päivittäispalveluihin liittyvät asiat pankin konttorissa. Keskitetty kassapalvelupiste hyvien liikenneyhteyksien äärellä palvelee suurta määrää asiakkaitamme ja on siksi hieno ratkaisu”, toteaa Asko Mikkonen, konttoriverkostosta vastaava johtaja.

Danske Bankilla on pääkaupunkiseudulla nyt kaksi kassapalveluita tarjoavaa pistettä. Ennakkoon tilaamalla käteisen nostaminen onnistuu kaikissa Danske Bankin 39 konttorissa ympäri Suomen. Ennakkoon tilattavan käteisnoston minimimäärä on 1000 euroa ja maksimi 15.000 euroa.

Lisäksi käteisen rahan nostopisteitä on muiden toimijoiden toimesta tarjolla varsin kattavasti: käteistä rahaa voi nostaa Danske Bankin kortilla yli 1500 käteisautomaatista sekä ostosten yhteydessä yli tuhannesta K-ruokakaupasta, 170 Tokmannista (200 euroon asti) ja 600 R-kioskista (50 euroon asti).

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.