Jaa

Postin lakko vaikuttaa asiakaspostituksiin Suomessa 11.–24.11.

Posti on tiedottanut maanantaina 11.11. alkavasta lakosta, joka vaikuttaa myös Danske Bankin asiakaspostituksiin.

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU:n maanantaina 11.11. alkava lakko vaikuttaa myös Danske Bankin asiakaspostituksiin, minkä vuoksi niissä saattaa olla viiveitä. Esimerkiksi mahdolliset lainapaperiasiat, maksukuoripalvelu, tunnuslukukirjeet sekä maksu- ja luottokortit eivät välity postitse lakon aikana.

Huomioithan, että myös asiakkaiden Danske Bankille postittamat kirjeet, kuten maksupalvelukuoret, voivat myöhästyä lakon takia. Sen sijaan e-laskut ja suoramaksupalvelun laskut toimivat lakon aikana normaalisti. Voit ottaa e-laskut käyttöösi verkko- ja mobiilipankissa. Suoramaksutoimeksianto laskuttajalle onnistuu soittamalla puhelinpalveluumme (0200 2580 [pvm/mpm], ma-to 8-20, pe 8-18 ja la 10-16) tai vierailemalla konttorillamme.

Posti tiedottaa, että Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU on ilmoittanut maanantaina 11. marraskuuta alkavasta lakosta. Tämänhetkisen tiedon mukaan lakko kestää sunnuntaihin 24. marraskuuta asti. 

Tiedotamme mahdollisista vaikutuksista asiakaspostituksiin kotisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme lakon aikana.

Viimeisimmät tiedot postin kulusta löydät Postin sivuilta.

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.